۱۵:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۵
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در بابلسر:

مرمت واحدهای مسکونی سیل زده تمام شد

مرمت واحدهای مسکونی سیل زده تمام شد

کاسپین24/رئیس سازمان بسیج مستضعفان درباره روند بازسازی مناطق سیل زده گفت:مرمت تمام خانه های آسیب دیده از سیل در کشور به پایان رسیده است.

به گزارش کاسپین24،سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور، اظهار داشت: خانه هایی که نیاز به ترمیم داشتند کار مرمت آن اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه مرمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد آسییب دیده در سیل انجام شده است گفت: بین سپاه های استانی، بنیاد مسکن و مردم برای احداث و تعمیر واحدهای آسیب دیده توافق شده است.

وی در باره روند بازسازی واحدهای تخریبی نیز تصریح کرد: درصددیم ساخت واحدهای مسکونی زودتر به اتمام رسد و مردم به خانه هایشان بازگردند.

سردار سلیمانی همچنین با اشاره به ترفندهای سیاسی استکبار برای غارت کشورها گفت: در ۲۰۰ سال گذشته قرارداد گلستان، ترکمانچای، معاده پاریس با دخالت انگلستان بر ماتحمیل شد و بخش های بزرگی از خاک کشور جدا شد و آنها سالیان سال چپاول کردند امادر طول ۴۰ سال گذشته آنها موفق نشدند و ملت ایران پیروزی های زیادی به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه اولین یادواره شهدای رسانه در بابلسر برگزار شد افزود: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان سازی درباره فرهنگ مقاومت از حمله اهداف است و از آنجا که شهدای رسانه در انتقال پیام انقلاب و دفاع مقدس نقش دارند برهمین اساس باید در جهت تحقق اهداف انقلاب و ملت ایران مجاهدت های بیشتری در حوزه رسانه باید صورت گیرد.

رئیس بسیج مستضعفان کشور اظهار داشت: نباید از شناخت دشمنان غفلت کنیم زیرا در مکتب سیاسی آنان غارت و چپاولگری است و از ترفندهای پیچیده ساسی برای تحمیل اهداف شوم خود استفاده کنند.


منبع:مهر