۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۳۱
امام جمعه شهر دابودشت مطرح کرد:

مسئولان آملی اختلاف‌افکنی را کنار بگذارند

مسئولان آملی اختلاف‌افکنی را کنار بگذارند

امام جمعه دابو و دشت‌سر مازندران با اشاره به اختلافات اخیر مسؤولان و مدیران در بخش‌های مختلف، گفت: وظیفه مدیران خدمت به مردم و تلاش‌شبانه‌روزی برای آنها است و در شرایط فعلی باید مسؤولان بدون اختلاف‌افکنی سر سفره وحدت و یکدلی بنشینند.

به گزارش کاسپین24؛حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده،اظهار کرد: دو بخش دابودشت و دشت‌سر از مواهب خدادادی فراوانی برخوردار بوده و لازم است از این مواهب الهی به بهترین شکل بهره گرفته شود.

وی افزود: آمل از شهرهای بزرگ کشور بوده که شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام، فقها، علما، رأس دو قوه کشور، دانشمندان و پزشکان مجرب را در دامن خود پرورش داده است و این مهم باعث شده تا مسؤولان بسیاری از شهرها به آمل غبطه بخورند.

امام جمعه دابو و دشت‌سر مازندران با اعلام اینکه نباید در این شهر تفرقه‌افکنی و اختلاف افکنی شود، تصریح کرد: لازم است تا مدیران شهری برای ترقی و پیشرفت بیشتر شهرستان سر سفره وحدت و یکدلی بنشینند.

این مسؤول با اشاره به اینکه درگاه رسانه بسیار عظیم و گسترده است، بیان کرد: باید در عرصه خبر تولید محتوا شده و امروز در حوزه خبر نیاز به زمان‌شناسی است.

تقی‌زاده با اعلام برگزاری جشنواره ملی برنج دابودشت در شهرستان آمل، تصریح کرد: برنج این منطقه از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و دارای عطر و طعم دلپذیر است البته این مهم باعث شده تا از سراسر کشور مشتریان خاص خود را بطلبد.

وی با اشاره به ایجاد شهر اجبارکلا  در این منطقه از شهرستان آمل، گفت: در گذشته قصد داشتیم تا با تلاش همه مسؤولان بخش دابو و دشت‌سر تبدیل به شهرستان شود ولی با توجه به شرایط زمانی و خدمت بیشتر به مردم تصمیم گرفته شد تا در آینده راجع به این مهم صحبت شود.

امام جمعه دابو و دشت‌سر مازندران با اشاره به خبرهای مهم این روزها مبنی بر اختلاس، احتکار و پول‌های نامعلوم چند هزار میلیاردی، گفت: هر چیزی با ادب زیبا است و ادب برای هر کاری تعریف شده است هر چند خبرنگاران باید با انتقادهای منصفانه و بدون غرض‌ورزی تحرک مسؤولان را شامل شوند و نباید انتقاد مبدل به توهین و بی‌ادبی شود.

این مسؤول با بیان اینکه هنرمند کسی است که درست بنویسد و درست درک کند، ادامه داد: خبرنگاران علاوه بر صریح‌القلم بودن باید صحیح‌القلم بوده و اخلاق‌مدار باشند.

تقی‌زاده با اشاره به قلم ارزشمند خبرنگاران با اصالت، تصریح کرد: خبرنگاران واقعی در دل مردم جای دارند و در حال خدمت به مردم حلقه اتصال آنها با مدیران هستند.

وی با حمایت همه جانبه از اقدام ارزشمند ایجاد کارگروه رسانه آمل برای ساماندهی خبرنگاران آملی، بیان کرد: اگر بخواهیم هر چیزی را تبدیل به قانون کنیم مشکلات فراوان پیش روی ما خواهد بود.

امام جمعه دابو و دشت‌سر مازندران با تأکید بر اینکه باید در هر بخش تمکین به قانون کرد و حول محور قانون گام برداشت، متذکر شد: باید از ظرفیت بالای اطلاع‌رسانی در شهرستان استفاده شود و خبرنگارپروری اهمیت ویژه داده شود زیرا جوانان زیاد به دنبال فعالیت در خبر هستند که باید با تربیت صحیح به افراد مفید و ارزشمند تبدیل شوند.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه دوستی در رسانه مهم‌ترین مؤلفه برای پیشرفت است، گفت: باید رقابت و انتقادها با رفاقت همراه باشد و از روی کینه‌ورزی نباشد زیرا ما مسلمان هستیم و حتما باید تفکر و رویکردمان بر مبنای اصول دینی و اسلامی رقم بخورد.

 

منبع:فارس