۱۷:۳۱ ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
رئیس سازمان بسیج رسانه :

مطالبه گری با سیاه نمایی اشتباه نشود

مطالبه گری با سیاه نمایی اشتباه نشود

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، امیدبخشی به مردم برای ساختن کشور را وظیفه مهم و اصلی رسانه‌ها بیان کرد و گفت: باید بیش از مشکلات به توانمندی‌های کشور نگاه کنیم.

به گزارش کاسپین24| مسعود بصیری در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چالوس با بیان اینکه امروز خبر خوب در بسیاری از رسانه‌ها، خبر بد محسوب می‌شود، گفت: خاک این سرزمین خاک قهرمانان است و باید جریان امیدبخشی در کشور را ترویج کرد.

وی با اشاره به نقش رسانه برای پراکنش امید در جامعه گفت: بیش از آنکه مشکلات را ببینم، توانمندی‌ها را ببینیم زیرا ایران اسلامی ۴۱ سال با همه فشارها، استوار و مقاوم ایستاده است.

بصیری با بیان اینکه برخی رسانه‌ها خط مطالبه گری را با سیاه نمایی اشتباه گرفته‌اند و کمبودها را به تصویر می کشند، از بسیج به عنوان مظهر توانمندی و خودکفایی و خوداتکایی یاد کرد و گفت: طبق وعده خداوند، مستضعفین وارثان جهان هستند و برای تحقق این وعده الهی باید به وظایف خود عمل کنیم.

وی امیددادن به مردم برای ساختن کشور را وظیفه اصلی رسانه‌ها بیان کرد و گفت: ما ملتی هستیم که برای اولین بار در تاریخ بشر به گوش بزرگترین هژمونی تاریخ بشر یعنی آمریکا سیلی زدیم و هنوز نمی‌تواند آمار کشته‌هایش را اعلام کند.

بصیری با عنوان اینکه برخی‌ها در داخل بیش از آنکه به آمریکا بپردازند به خودمان می‌پردازند و مشکلات را بوق می‌کنند، گفت: ماجرای عین الاسد و شمار کشته‌های آن تبدیل به یک لطیفه شده است.


منبع :مهر