۱۷:۲۴ ۱۳۹۶/۲/۱۲
آیت الله رئیسی:

معتقدم همه می توانند خارج از گرایش های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند

معتقدم همه می توانند خارج از گرایش های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما معتقدیم همه می توانند خارج از گرایش های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند و بنای ما در کشورداری حاکمیت یک جناح و جریان خاص نیست.

به گزارش کاسپین24؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای تبلیغاتی خود، در جمع مردم شهرستان قروه که به استقبال وی آمده بودند، گفت: آشنایی با مردم این شهرستان که با کار و تلاش و زحماتشان آشنایی دارم برای من افتخار است.

وی افزود: من یقین می‌دانم این تقدیر و تشکری که از من می‌شود برای یک خدمتگزار است و من جدای از خدمتگزاری به مردم و امام رضا هویتی برای خود نمی‌شناسم و در کنار آن نیز هویت خود را وابستگی به نظام و انقلاب می دانم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز بسیاری از مردم را شنیدن برخی اخبار مانند اخبار فساد که بین آن اخبار و نظام و انقلاب هیچ ارتباطی نیست، رنج می دهد و مسائلی چون بیکاری و مشکلات اقتصادی مردم را نگران کرده است.

رئیسی در پایان تأکید کرد: ما معتقدیم همه می‌توانند خارج از گرایش‌های نژادی در عرصه کشورداری حضور داشته باشند و بنای ما در کشورداری حاکمیت یک جناح و جریان خاص نیست.