۲۱:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۳۰
مدیر موکب شهدای مدافعان حرم آمل:

موکب اربعین شهدای مدافع حرم آمل در کربلا برپا می شود

موکب اربعین شهدای مدافع حرم آمل در کربلا برپا می شود

مدیر موکب شهدای مدافعان حرم آمل، از فراهم شدن زمین برای ساخت موکب اربعین شهدای مدافعان حرم شهرستان در نزدیکی شهر کربلا خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | اسماعیل فدایی عصر پنجشنبه در همایش استانی مدیران موکب‌های اربعین مازندران به میزبانی مجتمع اکسین شهرستان آمل گفت، هماهنگی‌های نهایی با طرف‌های عراقی انجام شده و بزودی مقدمات ساخت حسینیه و موکب به نام شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل در نزدیکی شهر کربلا ساخته خواهد شد.

وی همچنین از اهدای زمین به مساحت ۵۷۰ متر از سوی شهرداری آمل برای ساخت حسینیه ونیز انبار نگهداری کالا و مهمات اهدایی مردم برای مراسم اربعین و نیز دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه به نفع مردم خبر داد و گفت، اکنون در مرحله نهایی صدور پروانه از سوی شهرداری آمل برای ساخت هرچه زودتر این حسینیه و انبار نگهداری کالا هستیم.

مدیر موکب شهدای مدافعان حرم شهرستان آمل تصریح کرد، خوشبختانه چند خیر به نام شهرستان آمل نیز برای ساخت هرچه سریع‌تر این حسینیه و انبار کالا اعلام آمادگی کردند که انشالله در مدت زمان کوتاهی اجرایی و ساخته خواهد شد.

فدایی، همچنین با اشاره به اینکه موکب شهدای مدافعان حرم آمل در سال گذشته به علت تداوم و همه گیری بیماری کرونا مسیر خدمات رسانی خود را تغییر و در جهت خدمت به آسیب دیده‌های کرونایی اختصاص داده بود، گفت، خادم یاران افتخاری موکب در این شهرستان در تهیه و تولید ماسک و گان و تولید محلول‌های بهداشتی و نیز تهیه و تأمین بسته‌های معیشتی برای نیازمندان در چندین نوبت اقدام‌های بسیاری خوبی انجام دادند که درواقع همان رسالتی بوده که در اربعین برگردن داشتند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت، به هرحال همه موکب ها منتظر اعلام و تصمیم نهایی ستاد اربعین کشور برای برپایی مراسم اربعین درسال جاری هستند که خودشان را از نظر امکاناتی و نیروی آماده سازی کنند.

فدایی به وجود حدود ۳۰ موکب رسمی زیر نظر ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران اشاره کرد و گفت، برخی مشکلات موکب داران و کمبودهایی که به لحاظ ارسال امکانات مورد نیاز به کشور عراق داشتند، در این همایش مطرح و با حضور مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور تصمیم گیری شد.



منبع: مهر