۱۹:۰۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
22بهمن

میثاق عاشقانه مازندرانی ها با 40 سال عزت

میثاق عاشقانه مازندرانی ها با 40 سال عزت

جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه در شهرهای مازندران با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» برگزارشد.

به گزارش کاسپین24؛دوباره قدم قدم با هم، راهی میدان و میعادگاه شدن، دوباره الله‌اکبر، دوباره یک‌صدا شدن، و باز هم من و تو ما شدن، دوباره سیل جمعیت، از قطره برون آمدن دریا شدن، دوباره «ندای هیهات من‌الذله»، دوباره هم‌قسم شدن، دوباره مشت‌های گره‌کرده و فریادها، دوباره و باز هم دوباره «مرگ بر آمریکا»، و باز هم زمستانی که به یمن گام‌های مردمان این سرزمین بهار می‌شود و دشمنی که باز هم زیر باران حماسه مردم، عجیب خوار می‌شود.

این‌بار اما ۴۰ سال است که می‌آییم، ۴۰ سال است که عزت‌مندانه ایستاده‌ایم، تهدیدها کارساز نیست، این مردم هنوز هم عصبانی‌اند و از خاطرشان نرفته است که دشمن با عزیزان‌شان چه کرده است، یادشان نرفته است آن دوران خفقان و اسارت را، آن جنگ و خونریزی و شقاوت را و آن روزهای سخت و شرارت را.

مردم اما یادشان هست آن همدلی‌ها را، وحدت و یکدلی‌ها را و خستگی‌ها را خسته کردن و یا علی‌ گفتن‌ها را، این سال‌ها خیلی زود نگذشت و از خاطر نخواهد رفت، حالا زمان آزمون و خطا نیست، حالا زمانی برای هول و ولا نیست، حالا فصل تازه تکامل است، رویش شکوه و تعقل است، حالا انقلاب ما معلم انقلاب‌هاست، خالص و عاری از رنگ و لعاب‌هاست، حالا فصل کوشش و جوشش و امید است، فصل روزهای سبز و آبی و سپید است.

مردم دیار علویان ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، دوران نفس‌گیر انقلاب و جنگ را خوب به‌یاد دارند، آنها حافظ امین و وفادار نظام اسلامی هستند و نمی‌گذارند پایه‌ها و ریشه‌های انقلاب آسیب ببیند.

همگام با سراسر کشور ندای «الله‌اکبر» بار دیگر از ۶۰ میعادگاه دلدادگی و ارادت در سراسر مازندران در شهرها و بخش‌های مختلف این استان لاله‌خیز طنین‌انداز شد، باید به مردم آفرین گفت که باز هم از همه اقشار آمدند باشکوه و منظم، هم‌قدم و صف به صف مثل سال‌های گذشته و بلکه بهتر.

آمدند تا آغازگر راهی نو باشند، و این راه آن‌قدر ادامه دارد تا انقلاب اسلامی ایران به انقلاب مهدی موعود(عج) بپیوندد و جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار امت بقیه‌الله باشد، به امید آن روز.

ساری

راهپیمایی ساعت ۹:۳۰ دقیقه از میدان ساعت به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز شد.

دژپسند وزیر اقتصاد در جمع مردم مرکز مازندران سخنرانی خواهد کرد.

استاندار مازندران: مردم لایق بهترین خدمت‌ها هستند

احمد حسین‌زادگان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی امروز درباره وظایف مسؤولان مقابل حضور مردم اظهار کرد: وظیفه همه مسؤولان نوکری مردم همانند گذشته با عزمی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه باید با پشتکار بیشتر به مردم خدمت کنیم، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و موانع را مردم درک کردند و نقش عوامل خارجی را به خوبی می‌دانند.

استاندار مازندران افزود: همه ما باید با تلاش مضاعف بهترین خدمات را به مردم بدهیم چرا که لایق بهترین‌ها هستند.

حسین‌زادگان گفت: مردم امروز با حضور تاریخی خود در راهپیمایی پر عظمت، مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و بدخواهان زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران: چله دوم انقلاب اسلامی قدرتمندانه آغاز خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مرکز مازندران و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر امسال را با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده آغاز کردیم.

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ادامه داد: از رسانه‌ها برای پوشش مطلوب این مراسم تقدیر می‌کنم.

وی اظهار کرد: در ۶۰ نقطه استان مازندران مراسم جشن پیروزی انقلاب در حال برگزاری است.

وی افزود: مردم استان بار دیگر با خط امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و با این قدرت چله دوم انقلاب اسلامی را از فردا آغاز خواهند کرد.

وزیر اقتصاد در جمع راهپیمایان مرکز مازندران:

سختی‌ها خدشه‌ای بر اراده مردم در حمایت انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند

فرهاد دژپسند اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم در شهرهای مختلف مازندران خیلی پُرشور بود که این نشان می‌دهد که مردم همواره پشت انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی افزود: مردم با این حضور بنا دارند از انقلاب اسلامی همانند گذشته حمایت کنند و در مقابل دشمنان نظام باجدیت تمام بایستند.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم به مسؤولان این است با وجود اینکه با سختی‌ها مواجه هستند اما اراده در حمایت آنان از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی خدشه‌ای برنمی‌دارد.

از ساعت ۸ صبح امروز شاهد حضور گرم هم‌استانی‌ها در هوای سرد زمستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در مرکز مازندران بودیم که در این میان جوانان و نوجوانان با شور و شوق وصف‌ناشدنی در بین جمعیت حضور داشتند.

در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با امیرمحمد اقبالی نوجوان ۱۳ ساله ساروی هم‌کلام شدیم تا از شوق حضور خود در این مراسم صحبتی داشته باشد.

این نوجوان ابراز علاقه خود را به حضور در این مراسم اینطور بیان کرد از چندین روز قبل این اشتیاق را داشتم که برای چندمین سال در راهپیمایی شرکت کنم و شعار مرگ بر آمریکا سر دهم.

این دانش‌آموز کلاس ششم ابتدایی گفت: در راهپیمایی شرکت کردم تا به آمریکا بفهمانم ما جوانان ایران با قدرت برای کشورمان می‌جنگیم و نمی‌گذاریم دشمن هر غلطی دلش می‌خواهد بکند.

امیرمحمد که علاقه خاصی به حضور در راهپیمایی داشت، گفت: برای چندمین سال است در راهپیمایی شرکت می‌کنم و خوشحالم که می‌توانم هر سال در این مراسم همراه با خانواده حضور داشته باشم.

این نوجوان ساروی گفت: با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به دشمنان می‌فهمانیم ما آینده‌سازان ایران عزیز هستیم.

کیک ۴۰ متری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که به همت اصناف مرکز مازندران تهیه شده است همزمان با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن رونمایی شد.

دادستان مرکز مازندران: مسؤولان تمام‌قد در خدمت مردم باشند

سیدیونس حسینی‌عالمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مازندران که به همراه مردم در این راهپیمایی حضور داشت به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: انقلاب ایران از تمامی مشکلات و موانع به‌خوبی عبور کرد و اکنون جمهوری اسلامی ایران بر قله رفیع عزت و اقتدار ایستاده است.

وی با بیان اینکه باز هم مردم با همان شعارهای انقلابی این بار به ندای رهبر زمان خود لبیک گفتند و در ۴۰ سالگی انقلاب که بلوغ این مکتب را نشان می‌دهد در یک جشن خیابانی حضور یافتند و این حضور را ضمن اینکه باید ارج نهیم برای ما مسؤولیت‌بار است که پاسخ درخور شأنی به خدمات‌رسانی درست به مردم بدهیم، ادامه می‌دهد: راه رفته را مردم ایران برنمی‌گردند و حضور حماسی آنها امروز ثابت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با تاکید بر اینکه مسؤولان به ویژه مسؤولان اجرایی نباید در خدمات‌رسانی به مردم کوتاهی کنند، اضافه می‌کند: درک شرایط معیشتی مردم نیازمند حرکت‌های انقلابی و جهادی است که باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.

 

منبع:فارس