۱۰:۱۰ ۱۴۰۰/۸/۱۶

نبرد سخت هراز و سپاهان برای صدرنشینی

نبرد سخت هراز و سپاهان برای صدرنشینی

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال، امروز هراز مهمان سپاهان و هورسان مهمان پاس گرگان است.

به گزارش کاسپین24 | هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه ۱۶ ابان ۱۴۰۰ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود و نمایندگان مازندران در شهر‌های اصفهان و گرگان به مصاف حریفان می‌روند.

هراز آمل برای صدرنشینی در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود و هورسان رامسر در گرگان برای جدایی از انتهای جدول با پاس این شهر جدال می‌کند.

بی شکست‌های لیگ برتر والیبال در هفته پنجم به هم رسیدند؛ فولاد مبارکه اصفهان و لبنیات هراز آمل در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان؛ نبردی که می‌تواند گل سرسبد بازی‌های این هفته باشد.

دو تیم هفته گذشته رقابت‌های سنگینی را پشت سرگذاشتند، لبنیات هراز در دیداری که پنج ست به طول انجامید مقاومت سایپا را درهم شکست و سپاهان هم با همین نتیجه مقابل شهرداری ورامین به پیروزی رسید.

نقطه مشترک دیگر دو تیم نیز این است که در فصل گذشته به مقام مشترک سوم دست یافتند و حالا برای فصل جدید برای مقام بالاتر وارد چالش شده اند، با این تفاوت که تیم سپاهان توانسته ستاره‌های بیشتری را به خدمت بگیرد.

تنها نکته‌ای که کار را برای آملی‌ها کمی دشوار می‌کند مصدومیت پیاپی ستاره‌های این تیم است. آملی‌ها در این دیدار مهرداد بابایی و امیرخداپرستی را به دلیل مصدومیت به همراه ندارند، اما سایر بازیکنان مشکلی برای این دیدار ندارند.

در یکی از دیدار‌های هفته پنجم، تیم هورسان رامسر امروز در سالن امام خمینی گرگان مهمان پاس این شهر است.

هورسانی‌ها که تاکنون بردی در این رقابت‌ها نداشته اند امروز درحالی به مصاف پاس گرگان می‌روند که پاسی‌ها هفته گذشته، نخستین برد خود را در خانه مقابل فولاد سیرجان ایرانیان به دست آوردند.

رامسری‌ها اگر می‌خواهند در کورس رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته باشند باید امروز از سد پاس بگذرند تا کارشان در ادامه لیگ به، اما و اگر نرسد.


منبع : باشگاه خبرنگاران