۱۸:۵۹ ۱۴۰۱/۶/۲۰

نجاتی، گرایی و ساروی در نیمه نهایی/ پشتام مغلوب شد

نجاتی، گرایی و ساروی در نیمه نهایی/ پشتام مغلوب شد

نمایندگان اوزان ۶۳، ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسیدند.

به گزارش کاسپین24 | رقابت‌های چهار وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز با مصاف مدعیان اوزان ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه ۵ بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۴ عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد سیوبانوف دارند مدال طلای جهان از مولداوی گذشت و به نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتیجه ۹ بر صفر امانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد.وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هان سو ریو دارنده مدال طلای جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم پژمان پشتام بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف کارپت چالیان از ارمنستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب یاروسلاو فیلچاکوف از اوکراین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند در گروه بازنده‌ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر فلیکس بالدوف از نروژ را از پیش رو برداشت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر صفر رستم آساکولوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


منبع : مهر