۱۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس مطرح کرد:

نسخ‌نویسی الکترونیکی راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه‌های نظام سلامت

نسخ‌نویسی الکترونیکی راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه‌های نظام سلامت

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از نسخ‌نویسی الکترونیکی به عنوان راهکاری مناسب جهت کاهش هزینه‌های نظام سلامت خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | محمدعلی محسنی بندپی در بازدید از پنج روستای بخش مرکزی نوشهر و بررسی مشکلات انها با اشاره به بغرنج بودن وضعیت ویروس کرونا در دنیا به جهت مبتلایان به آن اظهار کرد: با توجه به حساس بودن وضعیتی که فعلا کشور ما به لحاظ درگیری با این بیماری دارد از شما شورها و مردم می خواهم نهایت همکاری را با نظام سلامت و درمان داشته باشید و از گردهمایی های فامیلی و سفرهای غیر ضروری بپرهیزید.

وی با تاکید بر حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل ها گفت: آنچه در درجه اول می تواند این بیماری خطرناک را شکست دهد رعایت موازین بهداشتی است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: با توجه به فشارهای اقتصادی که مردم ما تحمل می کنند چشم دنیا به انتخابات پیش رو است و بنابراین باید همه سعی و تلاش بر این باشد که همه مردم را پای صندوق‌های رای آورد تا به دنیا ثابت کنیم مردم ما پای آرمانهای شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

محسنی‌بندپی در ادامه به وضعیت بودجه کشور در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: طی سه هفته اخیر نمایندگان مجلس برای تصویب لایحه های بودجه سه شیفت کار کردند تا مردم از خدمات بهتری برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در بودجه ۱۴۰۰ روی داده است، یادآور شد: ۶ هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی در سال ۱۴۰۰ اختصاص یافت که در بودجه سال‌های گذشته اینگونه نبوده است.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی نسخه نویسی الکترونیکی را یکی از تصمیم گیری های مهم برشمرد و گفت: پیشنهاد داده شد تا از این پس نسخه نویسی بیماران در سراسر کشور الکترونیکی شود که می تواند باعث کاهش هزینه های نظام سلامت و جلوگیری از موازی کار شود.



منبع: ایسنا