۱۸:۳۴ ۱۴۰۰/۴/۷

نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در چالوس مشخص شد

نفرات برتر مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور در چالوس مشخص شد

مسابقات دوچرخه‌سواری کورسی (کریتریوم) قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز دوشنبه با معرفی رکاب‌زنان برتر در مجموعه نمک‌آبرود چالوس پایان یافت.

به گزارش کاسپین24 | مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور که به مدت ۲ روز در مجتمع تفریحی و گردشگری نمک‌آبرود چالوس برگزار شد، امروز با قهرمانی بهنام آرین از تیم استان همدان در بخش تایم تریل انفرادی و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد از استان آذربایجان شرقی در بخش استقامت جاده ای به پایان رسید.

مسئول برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور به خبرنگار ایرنا گفت : مسابقه امروز در بخش تایم تریل انفرادی ۱۹ نفر دوچرخه سوار رنکینگ دار بزرگسال، امید و همچنین سه رکابزن آزاد در مسافتی به طول ۴۵ کیلومتر رقابت کردند.

محمد شجاعیان افزود : بهنام آرین از تیم استان همدان با زمان ۷۷۱-۳۴-۴۱ قهرمان، مرتضی رضوانی از مازندران با زمان ۴۲۴-۴۵-۴۱ نایب قهرمان و سعید صفر زاده از تیم دانشگاه آزاد تبریز با زمان ۶۰۰-۴۶-۴۱ نیز رتبه سوم را بدست آوردند.

وی ادامه داد : در رده سنی امید نیز امیرحسین جمشیدیان با زمان ۱۰۰-۴۶-۴۲ و علی اصغر موسی زاده نیز با زمان ۴۲۳-۰۳-۴۴ از تیم فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب اول و دوم را کسب کردند.

همچنین روز گذشته در مسابقات روز نخست در بخش استقامت ۴۶ رکابزنان رنکینگ دار بزرگسال و امید در ۱۲۰ کیلومتر به رقابت پرداختند که سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد از استان آذربایجان شرقی توانست عنوان قهرمانی را در بخش جاده کسب کند.

مسئول برگزاری مسابقات ادامه داد: محمدگنج خانلو از تیم فولادمبارکه سپاهان از استان اصفهان و میثم رضایی از تیم هورسان از استان قزوین نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم بخش استقامت جاده ای قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: مهدی آقا کاشی از تیم بایک سنتر استان قزوین، علی لبیب از تیم دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی و امیرحسین جمشیدیان از تیم سپاهان استان اصفهان در رده سنی امید به ترتیب رتبه اول تا سوم بخش استقامت جاده ای را کسب کردند. 

۶۵ دوچرخه سوار رنکینگ دار از ۱۴ استان‌ آذربایجان شرقی و غربی ،اردبیل، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، کرمان ، گیلان ، مرکزی، همدان و مازندران در این دوره از مسابقات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و دارا بودن جوابیه تست منفی پی سی ار(PCR) شرکت کردند.

این مسابقات به منظور مشخص شدن قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات المپیک توکیو برگزار شد ، ایران در المپیک توکیو یک سهمیه دارد.


منبع : ایرنا