۲۱:۰۱ ۱۴۰۱/۹/۲۸

نقش کلیدی زنان مازندران در حوزه تولید

نقش کلیدی زنان مازندران در حوزه تولید

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه زنان این استان همیشه و همواره در عرصه ها حضور دارند گفت : زنان مازندران در حوزه تولید این استان نقش کلیدی دارند. 

به گزارش کاسپین24 | روح الله سلگی عصر دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه توانمندی زنان مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود: ۳۵درصد تولیدات مازندران با تلاش بانوان استان انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین ۶۰ درصد صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران در اختیار بانوان است.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: همچنین ۹۰درصد فعالان نوغانداری استان را بانوان تشکیل می دهند و تولید ۵۰درصد محصولات دام و طیور از آن بانوان این استان است.

سلگی با تاکید بر حمایت از فعالیت بانوان در عرصه های تولیدی اظهارکرد: به دنبال ایجاد شرکت های تعاونی تولیدی با همکاری فنی و حرفه ای هستیم تا بستر برای فعالیت بیشتر آنها فراهم‌ شود.

وی گفت: در حالی زنان کشورمان در عرصه های مختلف فعالیت می کنند که در دنیایی که زر و زور اداره می شود ایران را از کمیسیون حقوق زنان بیرون می رانند.

وی اضافه کرد: در حالی که کشوری همچون عربستان که تا ۲سال قبل زنان حق رانندگی نداشتند در این کمیسیون حضور دارد.

معاون سیاسی استاندار مازندران گفت : زنان در دوره های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس همواره در صحنه هستند اما در دنیای دروغین که از ایران به نمایش گذاشتند زنان زندانی هستند.

سلگی افزود: در واقع می بینیم چطور زنان در عرصه های مختلف حضور دارند.


منبع : ایرنا