۱۲:۳۵ ۱۴۰۱/۴/۱۹

نماز عید سعید قربان در مازندران اقامه شد

نماز عید سعید قربان در مازندران اقامه شد

نماز عید سعید قربان امروز با حضور نمازگزاران در اماکن زیارتی و مذهبی مازندران اقامه شد.

به گزارش کاسپین24 | نماز عید سعید قربان در مازندران صبح امروز یکشنبه ۱۹ تیرماه در امامزادگان، مساجد و مصلا‌های سراسر شهر‌های استان با قرائت دعای عهد آغاز شد و نمازگزاران با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نماز بندگی را اقامه کردند.

نماز عید سعید قربان در مرکز مازندران به امامت آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ساری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای امام خمینی ساری با تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت، گفت: معرفت‌افزایی در زمینه امامت و ولایت وظیفه و رسالت مسلمانان است.

او می‌گوید: عید قربان مظهر عبودیت و نماد تسلیم حضرت ابراهیم (ع) در برابر اراده خداوند متعال در بزرگ‌ترین امتحان الهی است.

خطیب نماز عید سعید قربان ساری با تاکید بر گرامیداشت دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف استان، گفت: رسیدگی به نیازمندان و اطعام آنان باید در دستور کار مسلمانان در دهه امامت و ولایت قرار گیرد.

او با تبریک این عید سعید به مردم استان، رهایی از هوای نفسانی و وابستگی‌های دنیوی را از پیام‌های این عید بیان کرد و گفت: تسلیم و سرسپردگی به پروردگار، عید قربان را به نمادی از عظمت و زیبایی بندگی در برابر خداوند تبدیل کرد.


منبع : باشگاه خبرنگاران