۱۸:۱۵ ۱۴۰۲/۴/۱۳

نوبت دوم کنکور در 19 شهر مازندران

نوبت دوم کنکور در 19 شهر مازندران

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه مازندران گفت : نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه ۱۴ تیرماه و پس فردا پنج شنبه در ۱۹ حوزه امتحانی مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش کاسپین24 | رحمت عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در دانشگاه مازندران با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۸۷۳ داوطلب مازندرانی در آزمون سراسری نوبت دوم نام نویسی کردند، گفت: از این تعداد، ۲۴ هزار و ۸۳۵ داوطلب زن و ۱۵ هزار و ۳۸ داوطلب مرد هستند.

او افزود: آزمون سراسری در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر، صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۴ و پنجشنبه ۱۵ تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز برگزار می‌شود.

عباس نژاد ادامه داد: این آزمون در ۱۹ حوزه امتحانی مازندران و در شهر‌های آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه مازندران گفت: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی ۸ صبح چهارشنبه ۱۴ تیر، گروه آزمایشی هنر ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۴ تیر، گروه آزمایشی علوم تجربی ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۵ تیر و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

او افزود: داوطلبانی که کارت ورود به جلسه را از سایت سازمان سنجش دریافت کردند در صورت وجود مغایرت، از امروز سه‌شنبه ۱۳ تیر به باجه رفع نقص در شهر‌های محل برگزاری آزمون مراجعه کنند.

عباس نژاد ادامه داد: دانشگاه مازندران مسؤولیت نظارت از آزمون‌های استان را برعهده دارد و تلاش شده است تا با هماهنگی و هم‌افزایی، آزمون‌ها در امنیت کامل و با آرامش برگزار شود.

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه مازندران از داوطلبان خواست به اطلاعیه‌های سازمان سنجش در خصوص ساعت ورود به جلسه آزمون و وسایل مجاز و غیرمجاز برای شرکت در کنکور سراسری توجه کنند.

کنکور سراسری امسال با هدف کاهش استرس داوطلبان دو نوبته شد که نوبت اول کنکور دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود.


منبع : باشگاه خبرنگاران