۲۱:۲۱ ۱۴۰۱/۱۰/۶
استاندار مازندران :

نیروی‌انسانی ماهر یکی از ویژگی های مدارس مازندران است

نیروی‌انسانی ماهر  یکی از ویژگی های مدارس مازندران است

سیدمحمود حسینی‌پور،گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای مهارت یکی از ویژگی های مدارس استان مازندران است.

به گزارش کاسپین24| سید محمود حسینی‌پور،گفت: ارزش افزوده و سرمایه مازندران برای تربیت و پرورش نیروی انسانی، معلمان هستند و از این حیث همواره به خود می‌بالیم.

وی ادامه داد: بسیاری از شخصیت های علمی کشور از مازندران برخواستند و این نخبگان در مدارس همین استان تحصیل کردند و اکنون در نقاط مختلف جهان و کشور حضور دارند.

استاندار مازندران خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مازندران را یکی از بازوان اصلی کاری خود در وزارتخانه بدانید چراکه فرزندان این دیار بسیار شایسته و دارای سواد کافی برای پذیرش مسوولیت هستند.

حسینی پور،تصریح کرد: مشکلات زیرساختی و سخت افزاری در حوزه مدارس استان وجود دارد و بخشی از مدارس و اماکن آموزشی مازندران فرسوده است که باید برای رفع این چالش تدبیر کرد.

وی ادامه داد: باید با شناسایی منابع مالی مختلف برای رفع محرومیت آموزشی در استان اقدام کرد و فریدونکنار یکی از شهرستان های محروم مازندران از این حیث است که باید اقدامات لازم برای رفع این چالش صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با بیان این که، استانداری تمام قد برای گره گشایی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش اقدام خواهد کرد، گفت: تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای مهارت یکی از ویژگی های مدارس استان باشد و باید برای تحقق این امر همه ما بیشتر تلاش کنیم.

حسینی پور بیان کرد: دیار علویان همواره افتخار تربیت انسان های باخرد و دانش را داشته و از این پس هم این روند ادامه خواهد داشت و با رفع مشکلات زیرساختی آموزش و پرورش در این دیار در اوج می ماند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش یکی از اولویت های مهم در استان است و باید تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی در خدمت این دستگاه حاکمیتی باشند.


منبع:ایرنا