۱۷:۱۷ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

هراز نزدیک صعود به پلی آف

هراز نزدیک صعود به پلی آف

تیم لبنیات هراز آمل در بازی فردا مقابل شهرداری ورامین شانس صعود به مرحله پلی‌آف را دارد.

به گزارش کاسپین24 | هفته بیست‌و‌سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های سیرجان، ورامین، یزد، گنبد، رامسر، تهران و گرگان پیگیری خواهد شد و نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها به مصاف حریفانی از ورامین و ارومیه می‌روند.

لبنیات هراز آمل تیم سوم جدول رده‌بندی در هفته بیست‌وسوم فردا میهمان ورامینی‌هاست.

شاگردان بهروز عطایی در صورت پیروزی مقابل شهرداری ورامین (۸ برد، ۲۷ امتیاز و رتبه یازدهم)، پانزدهمین برد و چهل‌وسومین امتیاز را در کارنامه ثبت می‌کنند، اما برای صعود به رتبه دوم، نیازمند شکست پیکان در رقابت با مریوانی‌ها هستند.

دو تیم قعرنشین هورسان رامسر و آذرباتری ارومیه در هفته بیست‌وسوم در شرایط تقریبا یکسانی با هم دیدار می‌کنند. دو تیم ۶ برد در کارنامه دارند و هورسان به مدد داشتن امتیاز بیشتر در رتبه سیزدهم قرار دارد.

آذرباتری بعد از باخت در هفته بیست‌ودوم امیدش برای صعود به پلی‌آف را از دست داد. اما هورسان رامسر هنوز این شانس را دارد که در صورت کسب ۴ پیروزی در هفته‌های باقی‌مانده، جمع امتیازاتش را به عدد ۳۲ برساند. همین مسئله هم انگیزه‌ای خواهد شد تا شاگردان مسعود آرمات برای برد خانگی به استقبال آذرباتری ارومیه بروند.


منبع : باشگاه خبرنگاران