۱۹:۰۹ ۱۳۹۶/۱/۱۴
دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات:

هر صندلی شورای شهر در مازندران 7 متقاضی دارد

هر صندلی شورای شهر در مازندران 7 متقاضی دارد

دبیر كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران تعداد دقیق اعضای شوراهای اسلامی شهرهای مازندران را اعلام كرد.

به گزارش کاسپین24؛احمد مظفری گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا كه در 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود تعداد 316 نفر به عنوان اعضای اصلی و 196 نفر به عنوان اعضای علی البدل برای 58 شهر مازندران انتخاب خواهند شد.

وی تعداد اعضای اصلی شوراهای شهر آمل، بابل، ساری و قائم شهر را در انتخابات دوره پنجم شورا هر كدام 9 نفر اعلام كرد و گفت: برای شوراهای شهر بابلسر، چالوس، تنكابن، نكا و بهشهر نیز هفت نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب خواهند شد.

مدیر كل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد: برای 49 شهر دیگر مازندران برای هر كدام 5 نفر به عنوان عضو اصلی شورا انتخاب خواهند شد.

مظفری تاكید كرد: برای 58 شهر مازندران در مجموع 316 نفر به عنوان اعضای اصلی و 196 نفر به عنوان اعضای علی البدل در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب می شوند.

دبیر كمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران در پایان گفت: برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران 18هزار و 286 نفر ثبت نام شده كه از این تعداد دو هزار و 231 نفر برای شوراهای شهری و 16هزار و 55 نفر برای شوراهای روستائی ثبت نام کرده اند.