۱۸:۰۱ ۱۴۰۱/۱/۱۴

هلال احمر به ۵۰۰ هزار گردشگر نوروزی خدمت‌رسانی کرد

هلال احمر به ۵۰۰ هزار گردشگر نوروزی خدمت‌رسانی کرد

مدیرعامل هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر نوروزی خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | غلامعلی فخاری گفت: بیش از ۵۰۰ هزار نفر از گردشگران و مسافران نوروزی از زمان اجرای طرح‌های نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی خدمات لازم را دریافت کردند.

در همین راستا ۵۲ هزارنفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از خدمات مقابله با کرونا، ۱۲۱ هزار نفر از خدمات راهنمایی مسافرین و معرفی اماکن توریستی، فرهنگی و تفریحی، ۸۱ هزارنفر از خدمات اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، ۷ هزارنفر از خدمات خیمه‌های نماز، ۲۳ هزار نفر از خدمات طرح دوستدارکودک، ۴۰ هزارنفر از خدمات پویش بهرفت و ۹ هزار نفر نیز از خدمات پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما بهره‌مند شدند.

به گقته فخاری ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به ۷ هزارنفر، آموزش و سنجش فشار خون به ۵ هزارنفر و آموزش کمک‌های اولیه به ۶ هزارنفراز دیگرخدمات ارائه شده در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جوانان هلال احمر مازندران بوده است.

بیش از ۱۰۰ هزاربسته فرهنگی، بروشور‌های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی و همچنین ۵ هزار کیسه جمع آوری زباله در راستای طرح صیانت از طبیعت و محیط زیست بین مسافریان نوروزی توزیع شد.

به گفته دکتر فخاری ۱۲ پست فعال جوانان جمعیت هلال احمراستان متشکل از ۷۹۶ نفر برادر و ۱۰۷۶ نفر خواهر در قالب تیم‌های ثابت و سیار برای ارائه خدمات مزبور درطرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی مشارکت داشتند.


منبع : باشگاه خبرنگاران