۲۰:۰۱ ۱۴۰۱/۱/۷

هلال احمر مازندران به ۲۰۰ هزار گردشگر خدمت‌رسانی کرد

هلال احمر مازندران به ۲۰۰ هزار گردشگر خدمت‌رسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | غلامعلی فخاری گفت:جمعیت هلال احمر مازندران از زمان اجرای طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند تا روز پنجم فروردین ۱۴۰۱ به بیش از ۲۰۰ هزار نفر از گردشگران و مسافرین نوروزی که به پایگاه‌ها و پست‌های طرح ملی خدمات بشردوستانه مراجعه کردند خدمات لازم را ارائه داد.

در همین راستا ۱۷ هزارنفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت از خدمات مقابله با کرونا، ۴۸ هزار نفر از خدمات راهنمایی مسافرین و معرفی اماکن توریستی، فرهنگی و تفریحی، ۲۸ هزارنفر از خدمات اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، ۲۵۰۰ نفر از خدمات خیمه‌های نماز، ۱۳ هزارنفر از خدمات طرح دوستدارکودک، ۱۵ هزارنفر از خدمات پویش بهرفت و ۱۶۰۰ نفر نیز از خدمات پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما بهره‌مند شدند.

به گقته فخاری ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه به دوهزارنفر، آموزش و سنجش فشار خون به دوهزارنفر و آموزش کمک‌های اولیه به ۲۵۰۰ نفر از دیگرخدمات ارائه شده در قالب طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جوانان هلال احمر مازندران بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران می‌گوید: بیش از ۴۰ هزاربسته فرهنگی، بروشور‌های امدادی و اطلاع رسانی و نقشه راه‌ها و اماکن تفریحی و تاریخی تاکنون بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

به گفته فخاری ۱۲ پست فعال جوانان جمعیت هلال احمراستان متشکل از ۴۷۵ نفر برادر و ۵۸۵ نفر خواهر در قالب تیم‌های ثابت و سیار برای ارائه خدمات مزبور درطرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی مشارکت دارند.


منبع : باشگاه خبرنگاران