۱۲:۳۸ ۱۴۰۰/۳/۱۸
عضو هیئت رئیسه مجلس:

همبستگی ملی در انتخابات بیانگر قدرت مردم در آرایش سیاسی است

همبستگی ملی در انتخابات بیانگر قدرت مردم در آرایش سیاسی است

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید براینکه رسانه ها نباید به ابزار فشار جریان های سیاسی تبدیل شوند، گفت: همبستگی ملی در انتخابات بیانگر قدرت نرم افزاری مردم در صحنه آرایش سیاسی است.

به گزارش کاسپین24 | علی کریمی فیروزجایی همبستگی ملی وهم افزایی عالی ملت در عرصه انتخابات را بیانگر قدرت نرم افزاری مردم در صحنه آرایش سیاسی بیان کرد و افزود: تلاش مؤثر مردم در صحنه انتخابات تجلی اراده ملی در تعیین سرنوشت کشور است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به اهمیت نقش وحضور مردم در انتخابات افزود: انتخابات عرصه تبلور قدرت مردم در جهت دهی معادلات مدیریتی کشور است.

نماینده مردم بابل با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی در عرصه انتخابات گفت: رسانه‌ها باید با بستر سازی برای خلق مشارکت پرشور مردم اعتلای کشور را هدف بگیرند.

عضو خانه ملت در این ارتباط لزوم پرهیز رسانه‌ها از ایجاد جنگ روانی و مسموم کردن فضای فرهنگی را خاطر نشان کرد وافزود: رسانه‌ها نباید با خوراک مسموم به ابزار فشار جریان‌های سیاسی در کشور تبدیل شوند.

کریمی فیروزجایی یادآورشد: رسانه‌ها باید با ارائه اطلاعات درست و تدوین بسته‌های فرهنگی مناسب، مردم را برای گزینش اصلح یاری رسانند.

وی با اظهار تأسف از برخی چهره‌های سیاسی و رسانه‌های مدعی قانونگرایی که در این عرصه به تخریب، توهین وفرافکنی روی آورده‌اند افزود: قلب واقعیت و وارونه نمایی شرایط اقتصادی توسط برخی تریبون داران و رسانه‌های مدعی نمی‌تواند واقعیت را تغییر دهد چرا که مردم به شناخت کاملی از عاملان وبانیان وضع موجود رسیده‌اند.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها باید با درک صحیح شرایط کشور بفکر ارائه برنامه برای برون رفت از شرایط موجود باشند.


منبع: مهر