۱۲:۴۸ ۱۳۹۹/۳/۷
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

هنگام جمع آوری وسایل گاز سوز چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

هنگام جمع آوری وسایل گاز سوز چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

مدیرعامل شرکت گاز مازندران برای جمع آوری وسایل گاز سوز به شهروندان توصیه‌هایی کرد.

به گزارش  کاسپین24|جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به گرم شدن تدریجی هوا، گفت: دقت شود پس از جمع آوری وسایل گاز سوز،شیر‌های مصرف گاز بسته شده و با در پوش مناسب محل خروج گاز مسدود گردد تا شاهد بروز حادثه بعلت نشت گاز از محل شیر‌ها نباشید.

او افزود: از مواد دیگری که در این فصل سال مورد توجه می‌باشد مسافرت و یا ترک منزل هموطنان برای مدت طولانی است که در این زمینه باید وسایل گازسوز منازل خود را خاموش کرده و شیر‌های مصرف آن‌ها بویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب می‌شود مشترکین عزیز با آرامش خاطر مسافرت کنند.

احمدپور گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش افراد است بنابراین مشترکین نیاز است نکات ایمنی و مباحث مطرح شده از سوی واحد‌های متولی را همواره مورد توجه قرار داده تا آسایش و اطمینان خاطر را برای خود و خانواده فراهم کنند.

او افزود: مشترکین تاکنون نهایت همکاری را با این شرکت داشته اند و امیدواریم همچنان رعایت نکات ایمنی مورد توجه مشترکین عزیز باشد و بتوانند بخوبی از این سوخت پاک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۴۴۴ هزار مشترک گاز طبیعی در مازندران هستند، یعنی ۹۸ درصد خانوار‌های استان از گاز طبیعی بهره مندند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان