۱۴:۰۲ ۱۴۰۱/۱۰/۵

هورسان نوار شکست ناپذیری هراز را برید

هورسان نوار شکست ناپذیری هراز را برید

هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه چهارم دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، یزد، رفسنجان، آمل، اصفهان، ارومیه و تهران پیگیری شد.

به گزارش کاسپین24| شهرآورد مازندران لیگ برتر والیبال کشور بین لبنیات هراز تیم بدون شکست لیگ تا هفته دوازدهم و هورسان رامسر رده پنجمی را شاگردان رحمان محمدی راد در تیم هورسان ۳ بر ۱ بردند.

تیم هورسان رامسر، اما در دست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹، میزبانش را در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شکست داد، اما در ست سوم ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به شاگردان بهروز عطایی واگذار کرد.

هورسان رامسر با کسب هشتمین برد خود ۲۴ امتیازی شد و رتبه چهارم نیم فصل را به دست آورد.

لبنیات هراز آمل هم در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با ۱۲ برد، یک باخت و ۳۴ امتیاز با اقتدار قهرمان شدند.

مسعود ذوقی و مرتضی علایی این بازی را در حضور حسینی فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران و پیشکسوتان چند دهه گذشته والیبال استان قضاوت کردند.

آملی‌ها از سال ۹۸ و شروع کرونا تا کنون تنها یک بار موفق به کسب مجوز شورای تامین برای تعداد محدودی تماشاگر شده بودند، اما در این مسابقه برای نخستین بار شورای تامین با بلیت فروشی ظرفیت کامل سالن موافقت کرده بود.


منبع : باشگاه خبرنگاران