۱۲:۲۴ ۱۴۰۰/۶/۵
استاد دانشگاه مازندران:

وحدت مردم و مسوولان رمز کارآمدی دولت سیزدهم است

وحدت مردم و مسوولان رمز کارآمدی دولت سیزدهم است

استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه مازندران گفت: وحدت و هم‌گرایی مردم و مسوولان رمز موفقیت و کارآمدی دولت سیزدهم در چهار سال پیش‌رو خواهد بود.

به گزارش کاسپین24|  دکتر میثم معافی روز جمعه افزود: همواره پرهیز از تفرقه و توجه به اصل هم گرایی باعث حمکرانی قوی و تولید ثروت خواهد شد و این نظریه در علم سیاست مورد تایید صاحبنظران است.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس درک خوبی از رفع مشکلات کشور دارد، اضافه کرد: دولت سیزدهم با بررسی عملکرد دولت های گذشته، همواره وحدت و اتحاد و بهره گیری از دیدگاه های تمام جریان سیاسی برای پیشبرد امور را در اولویت کاری خود قرار دهد.

استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه مازندران تصریح کرد: اختلاف سلیقه و شکاف بین دولت و دیگر سران قوا به طور حتم زمینه نفوذ دشمنان را فراهم می کند و دولت سیزدهم به طور حتم از اختلاف سلیقه هایی که به منافع نظام آسیب وارد می کند ، دوری خواهد کرد.

معافی ادامه داد: فصل انتخابات و بیان دیدگاه های جناحی و حزبی به پایان رسیده است و موفقیت دولت سیزدهم با همکاری آحاد جامعه به ویژه فعالان سیاسی تضمین می شود.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه نمایندگان مجلس ریل گذاری برای توسعه کشور است و خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی با جدیت به عملکرد دولت دقت نظر و نظارت داشته باشند.

استاد رشته علوم سیاسی دانشگاه مازندران با بیان اینکه وظیفه ذاتی مجلس شورای اسلامی نظارت و هماهنگی است، گفت: نمایندگان مردم در مجلس با تحقیقات علمی و کارشناسی مشاوران امین برای اعضای کابینه دولت سیزدهم باشند.

معافی افزود: وحدت مجلس و دولت مثال زدنی است و نمایندگان در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نشان دادند ، توجه به منافع مردم برای رای اعتماد به وزیران پیشنهادی در بالاترین جایگاه قرار دارد.

وی اضافه کرد: تحلیل و اظهارنظرهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کارشناسی و فراجناحی بود که این هماهنگی ها در ادامه مسیر همکاری دولت و مجلس ادامه یابد.


منبع: ایرنا