۰۹:۴۳ ۱۴۰۰/۶/۱۳
شریعتی:

وزرا باید دارای روحیه بن بست شکنی مشکلات باشند

وزرا باید دارای روحیه بن بست شکنی مشکلات باشند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار می رود وزرای دولت از طریق روش های نوین و فوری بن بست های موجود در حل مشکلات کشور را بشکنند.

به گزارش کاسپین24|   غلامرضا شریعتی درباره انتظارات مجلس از وزرای دولت سیزدهم، بیان کرد: اواین انتظار ما از وزرای دولت این است که مشکلات موجود را به خوبی شناسایی کرده و برای حل مشکلات اولویت بندی داشته باشند. امروز کشور با مشکلات فراوانی روبروست و اولویت بندی برای حل و پیگیری این مشکلات از اهمیت برخوردار است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در کنار روحیه جهادی و انقلابی که وزرا باید در خود تقویت کنند، روحیه بن بست شکنی نیز بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: علت بسیاری از مشکلات موجود بن بست هایی است که در آن باقی مانده ایم، وزرای جدید باید با راه حل هایی فوری و نوین این بن بست ها را بشکنند چراکه با ادامه روندهای قبلی مشکلی حل نخواهد شد.

شریعتی در پایان با بیان اینکه پاشنه آشیل توفیق یا عدم توفیق یک مدیر تیمی است که با آن کار می کند، تصریح کرد: هر یک از وزرا باید در انتصاب افرادی که قرار است با آن ها کار کنند دقت لازم را به خرج دهند، این تیم باید متشکل از افراد پاکدست، پرتلاش و علاقه مند به کار باشد، تا بتوانند مسیر درستی را برای خدمت به مردم طی کنند.


منبع: ایسنا