۲۲:۰۳ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

وضعیت نگران کننده طلاق در مازندران

وضعیت نگران کننده طلاق در مازندران

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از روند موجود طلاق ابراز نگرانی کرد و گفت: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست.

به گزارش کاسپین24 | علی سلیلی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از جوانان مؤثر مازندرانی اظهار کرد: طلاق‌های امروزی ناشی از مشکلات اقتصادی نیست و نگذارید برخی با وارونه جلوه دادن حقایق به مطامع خود برسند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته ساری تنها یک شعبه طلاق داشت اما هم اکنون ۴ شعبه دایر و یک شعبه در شرف افتتاح دارد، افزود: طلاق‌های کنونی عبارت است از ناهنجاری‌های فرهنگی که عمده آن وارداتی می‌باشد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از سبک زندگی نادرست امروزی گلایه کرد و گفت: ۹۰ هزار زن مطلقه در استان زندگی می‌کنند و هزار و ۳۰۰ نفر نیز تحت پوشش مراکز زنان در معرض ایدز و هپاتیت در ساری و آمل هستند.

سلیلی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی و پیوست معیشت و اقتصاد نتوانستیم موفق شویم، خاطرنشان کرد: عرصه عرصه جنگ نابرابر است اما آینده از آن ملتی بوده که طرفدار خدا هستند.

حجت‌الاسلام فلاح نماینده آیت‌الله لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: جوانان این سرزمین از دفاع مقدس تا عرصه‌های ورزشی، عزت آفریدند.

وی افزود: جوانان این مرز و بوم در میدان مسابقات ورزشی و میدان جنگ بارها فرهنگ شهادت، رشادت و عزت را با قدرت و شهامت به رخ کشیدند و پرچمدار شدند.

حجت‌الاسلام فلاح با تکریم زنان ایران زمین خاطرنشان کرد: زنان چه در میدان جنگ و چه در عرصه ورزش دوشادوش برادران، مردانه ایستادند و اجازه ندادند هیچ کس در دنیا به ملت با دید دیگر نگاه کند.

گفتنی است: در پایان مراسم از جوانان نخبه مازندرانی تجلیل شد.


منبع : مهر