۰۹:۵۶ ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

پایان تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس یازدهم

پایان تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس یازدهم

تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم ساعت ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفندماه به پایان می‌رسد.

به گزارش کاسپین۲۴| دبیر ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس از بامداد ۲۴ بهمن شروع شده و صبح فردا به پایان می‌رسد گفت: بعد از پایان مهلت قانونی تبلیغات کاندیدا‌های مجلس یازدهم، نامزد‌ها و طرفدارانشان حق هیچگونه تبلیغاتی ندارند.

مهدی محمدی افزود: در حال حاضر ۱۴۱ نفر از کاندیدا‌ها در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران مشغول تبلیغات برای تصدی دوازده کرسی مازندران در مجلس شورای اسلامی هستند.

او گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در بعضی از نقاط استان مقرر شده فرمانداران هر حوزه پس از هماهنگی با ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ها مشکل حمل و نقل به آن مناطق برای اخذ رای را برطرف کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز جمعه دوم اسفند ۹۸ در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود افزود: زمان رای گیری به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت لزوم تمدید خواهد شد.

محمدی از شهروندان خواست در ساعات اولیه شروع اخذ رای به پای صندوق‌های رای بروند و آرای خود را به صندوق بیاندازند و رای دادن را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیمای