۱۲:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

پدافند غیرعامل اطمینان خاطری برای سرمایه گذاری

پدافند غیرعامل اطمینان خاطری برای سرمایه گذاری

پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی سبب اطمینان خاطر سرمایه گذاری، تولید و اشتغال می شود.

به گزارش کاسپین24|سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در دومین کارگروه تخصصی صمت پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه یکی از خطوط مقدم و حساس حوزه پدافند غیرعامل، دفاع در برابر تهدید‌های مختلف است،گفت: پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی سبب اطمینان خاطر سرمایه گذاری، تولید و اشتغال می شود.

او افزود: با توجه به حساسیت و دربرگیری وظایف پدافند غیرعامل، رسیدن به اهداف راهبردی در این زمینه مستلزم همدلی و همراهی همه در حوزه تولید و صنعت است.

موسوی گفت: برای کاهش آسیب پذیری در مقابل تهدیدات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی هدفمند با بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و توجه به شاخص‌های پیآمدی، ضروری است.

او افزود: آموزش پدافند غیرعامل بعنوان تعمیق و باورپذیری، در سطح جامعه بسیار مهمی دارد.

موسوی گفت: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی با شناخت و درک صحیح از اهداف و مأموریت‌های پدافند غیرعامل با تمام ظرفیت در این راه، استوار است.

او افزود: بحث پدافند غیرعامل باید با نگاه تخصصی پیگیری شود و در عین حال باید اجرای پدافند غیرعامل بصورت مدرن و در جامعه انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: دوره‌های آموزشی برای واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به منظور آشنایی با مباحث پدافندی، برنامه ریزی و اجرایی می‌شود تا شاهد کاهش خسارات و آسیب پذیری در این بخش باشیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان