۱۰:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۷
اندراحوالات لاریجان

پشت پرده اظهارات خلاف واقع نسبت به رئیس دادگاه لاریجان چیست؟!

پشت پرده اظهارات خلاف واقع نسبت به رئیس دادگاه لاریجان چیست؟!

کاسپین24/در هفته های که گذشت امام جمعه لاریجان از تریبون نماز جمعه اظهاراتی را در رابطه با دادگاه بخش لاریجان شهرستان آمل داشت که اگر انصاف را در نظر بگیریم این بیانات به حق نبوده است.

به گزارش کاسپین24؛ در هفته های که گذشت امام جمعه لاریجان از تریبون نماز جمعه اظهاراتی را در رابطه با دادگاه بخش لاریجان شهرستان آمل داشت که اگر انصاف را در نظر بگیریم این بیانات به حق نبوده است.

امام جمعه لاریجان گفته است که مردم در رابطه با نارضایتی های خود از دادگاه بخش لاریجان به ایشان مراجعه می کنند،این در حالی است که آگاهان معتقدند اگر فردی یا افرادی از عملکرد دستگاه قضا نارضایتی دارند می توانند به دستگاه های نظارتی زیر مجموعه قوه قضاییه مراجعه کنند یا چنانچه به امام جمعه مراجعه نمودند این نهاد موضوع را به دستگاه قضایی انعکاس دهد.

بر اساس این گزارش؛بیانات امام جمعه لاریجان به نوعی حمله مستقیم به دستگاه قضایی است زیرا وی می توانسته بعنوان یک شخصیت فرهنگی،مذهبی چنانچه اگر نارضایتی وجود داشته که آنهم وجود ندارد را با تدبیر منعکس نماید تا اینکه تریبون نماز جمعه ابزاری شود برای تضعیف اقدامات دستگاه قضایی و سواستفاده رسانه های بیگانه.