۱۹:۵۸ ۱۳۹۶/۲/۱۰
رئیس کل دادگستری مازندران:

پلیس راساً با تخلفات انتخاباتی برخورد کند

پلیس راساً با تخلفات انتخاباتی برخورد کند

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: طبق قانون نیروی انتظامی موظف است راساً برای برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی اقدام و دادستان های سراسر استان نیز باید در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی کنند.

به گزارش کاسپین24؛ حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی استان مازندران با حضور دستگاه ذیربط در دادگستری کل استان مازندران اظهار کرد: دستگاه قضایی و سایر دستگاه های نظارتی، امنیتی و متولیان برای برگزاری انتخاباتی سالم در میدان هستند و امیدواریم تحقق این مهم را در استان مازندران شاهد خواهیم بود.

رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی استان مازندران با اشاره به اینکه مردم در انتخابات پیش رو، انتخاب افراد اصلح را مدنظر خود قرار دهند، تاکید کرد: مسئولان  نیز باید با تاسی از ائمه اطهار(ع) دلسوزی و توجه خود را به سمت مردم معطوف کنند که در این صورت مورد توجه خداوند متعال قرار خواهند گرفت.

تقوی فرد تصریح کرد: طبق قانون نیروی انتظامی موظف است راساً برای برخورد با هرگونه تخلف انتخاباتی اقدام و دادستان های سراسر استان نیز باید در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی کنند.

وی بر لزوم ایجاد شور انتخاباتی با رعایت موارد قانونی تاکید و با تصریح بی طرفی کامل دستگاه قضایی در امر انتخابات، خاطرنشان کرد: با رعایت مر قانون و حضور ملت ایران، انتخاباتی پرشور، سالم و خداپسندانه را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه گزارش تخلفات انتخاباتی به صورت منظم به این ستاد ارسال و مورد رصد دقیق قرار می گیرد، افزود: اقدامات پیشگیرانه نسبت به تخلفات احتمالی این حوزه به بهترین شکل ممکن انجام شده تا کمترین میزان تخلفات را در استان شاهد باشیم.

حجت الاسلام سید مرتضی موسوی بر لزوم رعایت و اجرای دقیق قانون تبلیغات انتخاباتی توسط کاندیداها تاکید و تصریح کرد: استفاده از هرگونه امکانات و اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی مازندران با بیان اینکه انتخابات پیش رو از حساسیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: دستگاه های ذیربط باید در راستای حفظ و صیانت از آرای مردم توجه ویژه ای را مد نظر قرار دهند./ایسنا