۲۰:۱۲ ۱۴۰۲/۴/۵

پوست اندازی نساجی با رحمتی

پوست اندازی نساجی با رحمتی

سید مهدی رحمتی سرمربی نساجی مازندران به بازیکنان متعصب و البته پا به سن گذاشته فصل قبل این تیم دیگر نیازی ندارد و کریم اسلامی و رضا جعفری خروجی‌های جدید از شهر خسته هستند.

به گزارش کاسپین24 | ترکیب تیم نساجی در فصل جدید به طور حتم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی خواهد شد و همین موضوع مهدی رحمتی را مجاب کرده در شروع کار از تماشاگران بخواهد، حوصله کنند.

نساجی فصل گذشته به هیچ عنوان روند خوبی در دور برگشت بازی‌های لیگ برتر نداشت و حتی یک برد هم به دست نیاورد و بعد از تیم نفت مسجد سلیمان که ۵۹ گل را در ۳۰ بازی دریافت کرد، با ۴۴ گل خورده ضعیف‌ترین عملکرد را در سازمان دفاعی داشت.

در تازه‌ترین جابجایی‌های صورت گرفته در نساجی خبر رسید، جدایی کریم اسلامی و رضا جعفری از نساجی قطعی شد. ۲ مهره‌ای که در قهرمانی این تیم در جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار بودند.

کریم اسلامی بیشتر در نوک خط حمله به میدان می‌رفت و فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌ها نتوانست همانند فصل قهرمانی تیم در جام حذفی گل‌زنی کند و رضا جعفری هم بیشتر در پست وینگر راست و چپ بازی می‌کرد.

در روزهای سپری شده مهدی رحمتی برای برطرف کردن نقطه ضعف تیمش در فاز تهاجمی محمد رضا آزادی را از تیم آلومینیوم اراک به خدمت گرفت. همچنین قرارداد صابر حردانی و فرزاد زامهران تمدید شد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده دست کم یکی دو بازیکن دیگر در خط حمله و کناره‌ها به ترکیب تیم اضافه شوند.

کریم اسلامی به همراه حامد شیری و علیرضا حقیقی سه بازیکنی بودند که فصل گذشته به تناوب بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو می‌بستند که حالا هر سه در ترکیب فصل آینده تیم جایی ندارند.

با این حال صادق درودگر مدیرعامل نساجی مازندران در کنار سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده و اشکان نامداری آبی پوشان اسبق لیگ برتر ایران در قامت سرمربی و مربیان این تیم با رشید مظاهری برای سنگربانی تیم قائمشهری قرارداد امضا کرد تا هوای شهر خسته این روزها آبی تر از هر زمان دیگری باشد.

مظاهری که با عقد قراردادی راهی نساجی شد، باید زیر دست یکی از بهترین گلرهای تاریخ لیگ برتر همکاری کند.

از سویی دیگر درودگر در کنار مظاهری، در نقل و انتقالات تابستانی محمود قائدرحمتی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده را به خدمت گرفته و قرارداد حسین زامهران را تمدید کرده است و همچنین با یک بازیکن دیگرش برای ادامه همکاری به توافق نهایی دست یافت.

صابر حردانی که طی یک سال و نیم اخیر در نساجی مازندران عضویت داشته و عملکرد خوبی به‌عنوان وینگر و مدافع کناری در این تیم ارائه داده بود، دوباره با این باشگاه توافق کرد و قرارداد جدیدی به امضاء رساند.

حردانی که در دور رفت لیگ بیست و یکم ۱۲ بار به میدان رفت و قهرمانی جام حذفی را همراه با نساجی مازندران به دست آورد و در فصل اخیر نیز ۲۴ بار در لیگ برتر برای سرخ‌پوشان قائم‌شهری به میدان رفت، قراردادش با این باشگاه را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی عملکرد خوبی نداشت و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و این تیم همچنین در بازی های آخر خود در جام حذفی و لیگ برتر با شکست های سنگین مغلوب استقلال و پرسپولیس شد.


منبع : ایرنا