۱۵:۵۲ ۱۳۹۶/۱/۲۹

پيام شهردار آمل ، بمناسبت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران

پيام شهردار آمل ، بمناسبت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران

پيام شهردار آمل ، بمناسبت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران.

به گزارش کاسپین24؛احمد امیرسلیمانی شهردار آمل بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم
«‌من ارتش را از صمیم قلب دوست می‌دارم چون آن را تجربه کرده‌ام و توانایی‌های او را دیده‌ام آنجا که از او توقعی می‌رود و باید خودش را نشان دهد، فداکاری می‌کند و وظیفه‌اش را انجام می‌دهد».
مقام معظم رهبري (مدظله العلي)
روز ۲۹ فروردین یادآور رشادت و شهامت و استواری ارتشیان سرافراز فرزندان رشید ملت و حافظان تمامیت ارضی و کیان کشور است. ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان دفاع مقدس و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن روز به روز بیشتر در جهان می درخشد.
امروز نیروهای سه گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرومندتر از همیشه و با بهره‌گیری از نیروهای متدین، متخصص و کارآمد و ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته مایه آرامش و سربلندی ملت ایران هستند که در سایه خودباوری، خوداتکایی و توجهات بی کران خداوند بزرگ نمونه یک ارتش مقتدر و نیروی مسلح صلح طلب در منطقه را به نمایش گذاشته اند که روز به روز در سایه اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، مقتدرتر و کارآمدتر در پیش چشم دوستان و دشمنان به بالند‌گی خود ادامه می‌دهند.
اینجانب فرا رسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به کلیه ارتشیان دلاور تبریک عرض نموده و توفیق بیش از پیش آنان را در پاسداري از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.