۱۸:۳۹ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال

پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال

تیم های هورسان رامسر و تیم لبنیات هراز آمل در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال بر حریفان خود غلبه کردند.

به گزارش کاسپین24 | هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و رفسنجان پیگیری شد.

تیم هورسان رامسر میهمان تیم شهرداری گنبد بود و موفق شد در نهایت سه بر یک برابر میزبان خود به پیروزی برسد و یازدهمین برد خود را ثبت کند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان ست دوم را با امتیاز ۱۶ بر ۲۵ به حریف واگذار کردند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با پوئن‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۷ بر ۲۵ گنبدی‌ها را شکست دادند تا به یک برد ارزشمند در این شهر دست یابند.

هورسان رامسر با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز و یک پله صعود فعلا در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز آمل قهرمانی نیم فصل و صدرنشین جدول میزبان سایپا تهران بود و نارنجی‌پوشان را شکست داد.

نماینده آمل که در ست‌های دوم و سوم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب سایپا شده بود، در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۴ حریف خود را از پیش رو برداشت و به پانزدهمین برد دست یافت و ۴۱ امتیازی شد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست پنجم این مسابقه رکورد کمترین پوئن واگذاری در ست پنجم را به نام خود ثبت کردند و ۱۵ بر ۴ به پیروزی رسیدند تا ۱۱ امتیاز با حریف اختلاف داشته باشند.

پیش از شروع این مسابقه از عادل غلامی بازیکن اسبق تیم ملی و تیم سایپا در لیگ برتر امسال در مراسمی با حضور مسئولین ورزش استان و دو باشگاه لبنیات هراز و سایپا تقدیر شد و تشویق این بازیکن از سوی تماشاگران جو خاصی به سالن پیامبر اعظم (ص) داد.

با این برد لبنیات هراز آمل در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های پیکان و شهداب نیز همچنان در تعقیب این تیم هستن


منبع : ایرنا