۲۰:۲۸ ۱۴۰۱/۹/۱۴

پیروزی کاله در لیگ برتر بسکتبال

پیروزی کاله در لیگ برتر بسکتبال

تیم کاله آمل در آخرین بازی نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در مقابل مس کرمان به پیروزی رسید.

به گزارش کاسپین24 |  تیم کاله آمل در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست این رقابت‌ها عصر دوشنبه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل میهمان خود تیم مس کرمان را با نتیجه ۹۲ بر ۷۶ با شکست بدرقه و موقعیت خود را در جمع تیم‌های بالای جدولی لیگ مستحکم‌تر کرد.

علی آرزومندی سرمربی تیم کاله آمل درحالی صاحب این پیروزی خانگی شد که برخلاف بازی گذشته با ترکیب بازیکنان جوان خود برابر حریف کرمانی صف آرایی کرده بود. جوانان تیم کاله در این مسابقه که سرمربی تیم ملی جوانان ایران هم به عنوان میهمان ویژه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل حضور داشت با انگیزه در هر چهار دست این بازی برتر از میهمان خود بودند و با در دست گرفتن نبض مسابقه و دفاع هدفمند و شوت‌های سه امتیازی و برگشت‌های به موقع، برتری خود را برابر میهمان کرمانی اثبات کردند.

در نهایت آسمان خراش‌های آملی با اختلاف ۱۶ امتیازی، هشتمین پیروزی این فصل خود را در غیاب تماشاگران درخانه جشن گرفتند. نماینده مازندران با کسب این پیروزی خانگی ۱۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماند.

تیم کاله آمل در آغاز دور برگشت و هفته دوازدهم این رقابت‌ها روز پنجشنبه ۱۷ آذر در بازی خانگی میزبان تیم صنایع هرمزگان تیم رده نهمی جدول خواهد رفت. فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۲ تیم درحال برگزاری است و تیم کاله تنها نماینده مازندران در این رقابت هااست.


منبع : مهر