۱۱:۲۶ ۱۴۰۰/۶/۲۳

پیش‌بینی ۳ سناریو برای بازگشایی مدارس در مازندران

پیش‌بینی ۳ سناریو برای بازگشایی مدارس در مازندران

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران از پیش‌بینی ۳ سناریو برای بازگشایی مدارس در این استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24|  علی سهرابی در نشست فصلی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان بهشهر با بیان این که همه احتمالات برای بازگشایی مدارس در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: احتمال نخست برگزاری مدارس و آموزش‌ها به‌صورت حضوری و با شرایط عادی است و تلاش اصلی بر اجرای همین حالت است. البته این حالت دارای شرایط و الزاماتی نظیر واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان است.

وی افزود: احتمال دوم این است که سناریوی ترکیبی را اجرایی کنیم به این معنا که رویکردهای حضوری را با رویکردهای مجازی ترکیب کنیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: سناریوی سوم برگزاری غیرحضوری مدارس به‌صورت کامل است که البته احتمال آن هم وجود دارد.

سهرابی با اشاره به نقش پذیری و الگوبرداری ویژه دانش‌آموزان و نقش آن در فرآیند آموزش افزود: کرونا باعث شده ظرفیت‌های تعلیم و تربیت حضوری از سبد تدریس معلمان پرتلاش ما خارج شود.

استفاده از تجربیات فرهنگیان فرهیخته و توجه به اندوخته های معلمان پیشکسوت نکته آخری بود که این مقام مسئول بر آن تاکید کرد.


منبع: ایسنا