۱۶:۱۰ ۱۴۰۰/۹/۱۸

چک ۶۰۰ میلیون ریالی در فریدونکنار به صاحبش بازگشت

چک ۶۰۰ میلیون ریالی در فریدونکنار به صاحبش بازگشت

مامور پلیس راهور شهرستان فریدونکنار، چک ۶۰۰ میلیون ریالی را به صاحبش برگرداند.

به گزارش کاسپین24 | سروان محمود پرویز پور از ماموران پلیس راهور شهرستان فریدونکنار، هنگام گشت زنی و انجام ماموریت، یک فقره چک به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریالی را پیدا می‌کند.

او گفت: این مأمور وظیفه شناس با همکاری مسئولان یگان، پس از تماس با بانک و استعلام مشخصات صاحب چک، شماره تلفن وی را اخذ و با برقراری تماس تلفنی، صاحب آن را شناسائی کرد.

سرهنگ تقدیسی رئیس بازرسی انتظامی مازندران گفت: سروان پرویز پور در اقدامی خداپسندانه و ارزشمند و در کمال صحت عمل، پس از بررسی‌های لازم، چک را به صاحبش تحویل داد که اقدام این مامور وظیفه شناس موجب خرسندی و ابراز رضایت این شهروند شد.

او با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ صداقت و امانت داری در جامعه، گفت: بی تردید عزت نفس، مسئولیت پذیری و امانتداری، مشخصه برجسته پلیس ولایی و ارزشی جامعه اسلامی است و ماموران پلیس همواره صحت عمل را در انجام ماموریت‌های مختلف سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، این ماموران وظیفه شناس توسط سردار " مرتضی میرزایی " فرمانده انتظامی مازندران مورد تقدیر قرار گرفت.


منبع : باشگاه خبرنگاران