۱۶:۰۳ ۱۳۹۶/۲/۹
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری:

کاندیداهای ساروی فعال در فضای مجازی تذکر گرفتند

کاندیداهای ساروی فعال در فضای مجازی تذکر گرفتند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری گفت: کاندیداهای ساروی فعال در فضای مجازی تذکر گرفتند.

به گزارش کاسپین24؛احمد حسین زادگان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ساری با تقدیر از عملکرد مسئولین کمیته ها در مرحله ثبت نام از دواطلبین پنجمین دوره شورهای اسلامی شهر و روستا گفت: برای داشتن یک انتخابات با شکوه و با نشاط باید سه شاخص مهم امانت داری و رعایت اصل بیطرفی،اخلاقمداری، قانون مداری را سرلوحه تمام فعالیتهای خود قرار دهیم .

فرماندار ساری بر اصل بی طرفی اعضای ستاد انتخابات فرمانداری در انتخابات تأکید کرد و اظهار کرد: رعایت قانون و اصل بی طرفی در تمام فرآیندها و تصمیم گیری های انتخاباتی ملاک عمل و معیار اعضای ستاد انتخابات فرمانداری خواهد بود و این اعضا با توان فکری و اجرایی خود در برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم تلاش می کند.

این مسئول  افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا  حائز اهمیت است  و به این منظور از تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان در جهت برگزاری انتخاباتی با شکوه استفاده خواهد شد.

  حسین زادگان  ادامه داد:  با مدیرانی که در ایام تبلیغات کاندیداها از امکانات دولتی به نفع شخص یا اشخاص خاصی استفاده کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری  با بیان اینکه  تبلیغات زودهنگام در رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر اسلامی و روستا اعمال می شود، گفت:کسانی که  در فضای شهری و  فضای مجازی تبلیغات زود هنگام می کنند ابتدا تذکر و در صورت تکرار در پرونده آنها اعمال می شود.