۱۰:۵۰ ۱۴۰۰/۱/۱۱
عضو هیات رئیسه مجلس:

کشور به مدیران شجاعی نظیر سردار سلیمانی نیازمند است

کشور به مدیران شجاعی نظیر سردار سلیمانی نیازمند است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارتقای سطح کیفی مدیریت‌های اجرایی در کشور تاکید کرد و گفت: کشور به مدیران شجاعی همانند سردار سلیمانی نیازمند است.

به گزارش کاسپین24 | علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت: با توجه به پیشرفت روزافزون کشور و نیازهای تازه و نو جامعه مدیریت لایه‌های اجرایی در سطوح میانی و بالا باید از نظر شاخص عملکردی ارتقا یابد.

نماینده مردم بابل با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب در عرصه‌های عمرانی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی افزود: اکنون مهمترین چالش ملی معضلات اقتصادی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر ضرورت یافتن راه‌های عملی برون رفت از چالش‌های اساسی خاطرنشان کرد: مدیریت عرصه اقتصاد در سطوح مختلف نیازمند اراده‌های ایمانی و عزم قاطع و جسارت بالا است که این خصوصیات در خیل جوانان مؤمن ایرانی موج می‌زند.

کریمی فیروزجایی شهیدان عالی مقام و افتخارآفرینان دفاع مقدس را نماد غرور و مدیریت برجسته کشور دانست و افزود: مدیریت دفاع مقدس با پرورش سرو قامتانی چون شهید سلیمانی الگوی تمام عیار ملی و ایرانی است.

این مسئول پارلمانی گفت: امروز کشور بیش از هر زمانی به مدیرانی شجاع، متعهد و با انگیزه مانند سردار سلیمانی نیاز دارد.

عضو خانه ملت با تاکید بر اهمیت توجه به مؤلفه‌های پیشرفت و اقتدار ملی افزود: تأمین نیازهای آینده کشور مدیرانی در تراز انقلاب و سرآمد ملی می‌خواهد.

این نماینده مجلس با تجلیل از مجاهدت خاموش مجاهدان عرصه‌های سلامت، امنیت و حوزه اقتدار کشور افزود: تابلوی ایثار و مقاومت نمادهای پیشرفت و بالندگی در کشور همچنان باید پرنور جلوه گر باشد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف در نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف تعالی بخش انقلاب مسئولیت کلیدی دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: افزایش کارآمدی نظام در حوزه‌های گوناگون بویژه عرصه‌های خدمات رسان رسالت خطیر مسئولان است.



منبع: مهر