۱۴:۱۱ ۱۳۹۶/۲/۱۷
بیژن نوباوه، در نشست میزان انقلابی گری در دانشگاه فرهنگ و هنر آمل مطرح کرد:

کشور در فضایی قرار دارد که خود باید برای زندگی در این مقطع زمانی تصمیم بگیریم

کشور در فضایی قرار دارد که خود باید برای زندگی در این مقطع زمانی تصمیم بگیریم

نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت:کشور در فضایی قرار دارد که خود باید برای زندگی در این مقطع زمانی تصمیم بگیریم.

به گزارش کاسپین24؛بیژن نوباوه، در نشست میزان انقلابی گری در دانشگاه فرهنگ و هنر آمل، اظهار کرد: کشور در فضایی قرار دارد که خود باید برای زندگی در این مقطع زمانی تصمیم بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز وقتی صحبت از انتخابات می شود باید دانست کشور در چه فضایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: 38 سال از انقلاب اسلامی گذشت که 35 انتخابات برگزار شد و بی سابقه است.

نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این ملت به جایی رسید تا آینده خود را از طریق انتخابات رقم بزند که بزرگترین پیروزی برای ملت ایران اسلامی است.

نوباه با اشاره به اینکه اساس برگزاری انتخابات در کشور موضوعیت دارد، خاطرنشان کرد: دنیا شعار دموکراسی می دهد اما بیان می کند در انتخابات ایران شرکت نکنید که این تعارض غرب برای خود علتی دارد و دموکراسی که آنها می خواهند تا زمانی است که منافعش برای آنان باشد.

وی افزود: ایران اسلامی رتبه 17 علمی دنیا را دارد که این امر نشان از قدرت فراوان کشور است و جنگ غرب با کشورمان نیز به این حاکمیت فکری مربوط می‌شود.

نوباوه با اشاره به اینکه ایجاد انحراف در هدف اصلی انقلاب از سوی دشمن انجام می شود که می خواهند اهداف و خواسته های خود را محقق کنند، تصریح کرد: دشمن به دنبال این است تفکرات آمریکایی را در کشورمان گسترش دهد تا ایجاد تمایل نسبت به آنان صورت گیرد.

وی با اشاره به این که رهبری توجه به بهره گیری از ظرفیت های درونی دارند که باید نسبت به آن اهتمام شایسته ای داشت، گفت تولیدات داخلی در کشور خوب است اما به گونه ای بر افکارمان القا کردند تا فکر کنیم ساخته های کشورهای غربی از بهترین ها است.

نوباوه تصریح کرد: فرهنگ غلطی در کشور ایجاد کردند که باید از فرهنگ تنبلی خارج شده و برای کار و تلاش گام های شایسته ای برداشت.

نماینده ادوار مجلس افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به مفهوم بهره گیری از ظرفیت های داخلی کشور است تا خود تولید داشته باشیم که دستاوردهای ارزنده ای در آن قرار دارد.

وی با بیان این که تحقق نشاط اجتماعی با شعار محقق نمی شود، گفت: نیاز است شرایط ازدواج و اشتغال در کشور فراهم باشد که باید به این سمت حرکت کرد.

نوباوه تصریح کرد: فرهنگ غلط در کشورمان سبب شده است تا سن ازدواج افزایش یابد و این ها جنگ فرهنگی است که ضرورت دارد دقت و توجه شایسته ای نسبت به آن صورت گیرد.

نماینده ادوار مجلس با بیان این که هر فردی خدمت کند ماندگار می شود، افزود: خط قرمز کشور انقلابی گری و غیر انقلابی گری است که جامعه باید واقعیات را درک کند.