۱۵:۵۰ ۱۴۰۱/۸/۱۷

کمپین اعدام نکنید برای قاتلان خشن

کمپین اعدام نکنید برای قاتلان خشن

عوامل رسانه های معاند پس از انتشار اعترافات او و اعلام چهار نفر دیگر بازداشتی، در فضای مجازی کمپین درخواست آزادی و لغو اعدام آن ها را ایجاد کردند.

به گزارش کاسپین24 | پس از شهادت آرمان علی‌ وردی، طلبه بسیجی، در روز چهلم مهسا امینی و در شهرک اکباتان، رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر از عاملین شهادت آرمان خبر داد. پس از دستگیری، سردار رحیمی، میلاد آرمون، یکی از متهمین به قتل را مقابل دوربین آورده و از او درخواست می کند تا چگونگی شراکت خود در قتل آرمان را شرح دهد.

عوامل رسانه های معاند پس از انتشار اعترافات او و اعلام چهار نفر دیگر بازداشتی، در فضای مجازی کمپین درخواست آزادی و لغو اعدام آن ها را ایجاد کردند.

با توجه به طرز شهادت آرمان علی وردی و اعمال خشونت های وحشیانه از سوی آشوبگران علیه او، کاربران معاند و مردم ایران بشدت از این بابت آزرده خاطر شده و در کنار وحشیگری های دیگر اغتشاشگران علیه بسیجی ها و نیروهای انتظامی و همچنین توهین به قشر روحانی، خواستار برخورد قاطع، لغو مماشات و اعدام قاتلین ، شدند.

به همین سبب موجب شده تا فعالان و روزمره نویسان ضد انقلاب، نام و تصاویر قاتلین شهید علی وردی را منتشر کرده و خواستار لغو اعدام آن ها شوند. البته این کمپین رسانه ای به سادگی طراحی نشده و از ابتدا با تمرکز بر فیلم اعتراف میلاد آرمون مقابل سردار رحیمی، مدعی شدند که میلاد بار ها چاقو کشی و شراکت در قتل را رد کرده و سردار رحیمی به همراه دیگر نیرو های امنیتی حاضر در جمع، به زور قصد مقصرنمایی از او را دارند.

کاربران معاند پس از انتشار این فیلم مدعی شدند که نیرو های نظامی اصرار بر این دارند میلاد را مقصر نشان داده و با اعتراف اجباری آن را قتل شناسانده و اعدام کنند. این جریان با این حربه رسانه ای از میلاد آرمون چهره ای مظلوم طراحی کرده و خواستار فشار کاربران و مردم برای آزادی او و همدستانش شدند.

اکانتی به نام شهرک اکباتان نیز در توییتر خود را نماینده ساکنین شهرک اکباتان معرفی کرده و بیانیه ای تهدید آمیز در پی لغو اعدام میلاد و دوستانش منتشر کرده است.

خشونت اغتشاشگران مردم را به ستوه درآورده و خواستار جدی برخورد قاطع با آن ها شده اند و از طرفی دیگر رسانه های معاند سعی می کنند آن ها را معترض معمولی و آزادی خواه معرفی کنند و در نتیجه اعدام آن ها را نوعی ظلم و دیکتاتوری پوشش دهند.

به نظر میرسد دستگاه قضایی هرچه سریعتر و بدون مماشات و بدور از هرگونه لکنت باید تکلیف این افراد را روشن کند .


منبع : جام جم آنلاین