۱۲:۳۸ ۱۳۹۹/۴/۱۹
رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح:

کمک به اشتغال جوانان با مهارت آموزی سربازان

کمک به اشتغال جوانان با مهارت آموزی سربازان

رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح،گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه کمک به به اشتغال جوانان در آینده است.

به گزارش کاسپین24|سردار روشنی رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، گفت: در بازرسی از روند اجرایی برنامه‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه در فرماندهی انتظامی مازندران در نشستی با فرمانده انتظامی استان، گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری مهارت آموزی سربازان در طول خدمت مقدس سربازی است.

او در تشریح اهداف اجرای این طرح که به صورت کلان در کشور به اجرا در آمده است افزود: خدمت سربازی از بهترین دوران زندگی هر فردی است و هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایطی مملو از نشاط در محیط سربازی است.

سردار روشنی گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در نیرو‌های مسلح وجود دارد می‌توان با برنامه ریزی، ساماندهی و هدایت صحیح می‌توان در جهت فراهم کردن زمینه‌های اشتغال سربازان بعد از خدمت سربازی گام‌های موثری برداشت.

او در خاتمه از اقدامات انجام شده توسط معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی مازندران در ایجاد زمینه‌های مهارت آموزی برای سربازان قدردانی کرد.

سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست،افزود: مهارت آموزی سربازان یکی از ماموریت‌های انتظامی استان است که در قالب قرارگاه جهادی آموزش به اجرا در آمده است.

او با شاره به اقدامات خوبی که در این راستا انجام شده است، گفت: اجرای برنامه‌های مهارت آموزی با همکاری دستگاه‌های مرتبط به صورت هماهنگ و با تلاشی مجدانه و جهادی در حال اجراست که امید است این امر بتواند ثمرات موثری را برای سربازان در آینده به همراه داشته باشد.

فرمانده انتظامی مازندران در پایان با قدردانی از همکاری همه نهاد‌های مسئول با انتظامی استان در این راستا بر تدوین آموزش‌های مورد نیاز و مهارت آموزی سربازان با استفاده از مهارت‌های شغلی بومی استان تاکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان