۱۵:۲۰ ۱۴۰۰/۶/۴
مسوول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران:

کمک به تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم وظیفه ملی است

کمک به تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم وظیفه ملی است

مسوول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران با بیان اینکه مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بررسی و تحلیل جامعی داشت، گفت: کمک به تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم وظیفه ملی آحاد جامعه به ویژه نخبگان و جریان‌های سیاسی است.

به گزارش کاسپین24| دکتر رحمت عباس تبار روز پنجشنبه افزود: اکنون که هیات دولت سیزدهم شکل گرفته است از این پس آحاد جامعه به وِیژه کسانی که به دل در گرو ایران اسلامی دارند ،برای پیشبرد بهتر امور کشور به ویژه حل مشکلات مردم با دولتمردان همکاری کنند.

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه مازندران ادامه داد: رویکردهای حزبی و جناحی برای قبل از انتخابات است و در زمان حاضر کمک به دولت و وحدت برای تحقق برنامه ها ، وظیفه همگان به ویژه جریانات سیاسی است.

وی اضافه کرد: به همکاران دانشگاهی خودم در سراسر کشور توصیه می کنم که برای توسعه کشور به کمک دولت بیایند و با دولتمردان برای پیشبرد بهتر امور هم‌سو شوند.

عباس تبار افزود: سه هزار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه های مازندران با رویکرد بررسی و رفع مشکلات استان، عضو سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران هستند که با پرهیز از مسائل حزبی و جناحی با رویه های علمی و کارشناسی در حوزه های مختلف مانند فرهنگی، هنری، زیست محیطی، ورزشی، اقتصادی و کشاورزی آماده همکاری با دولتمردان در سطح ملی و محلی هستند.

مسوول سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران گفت: کنار گذاشتن تفکرات جناحی یک اصل انکار ناپذیر برای توسعه کشور است و به طور قطع استادان دانشگاه و نخبگان علمی در کنار دولتمردان خواهند بود.

 جلسه رای اعتماد مجلس تکلیف سکانداری ۱۸ وزارتخانه از مجموع ۱۹ وزارتخانه و ۱۸ وزیر کابینه سیزدهم را مشخص کرد. نامزد پیشنهادی رئیسی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش از دریافت رای اعتماد بهارستان‌نشینان بازماند.


منبع: ایرنا