۱۰:۴۸ ۱۳۹۹/۵/۲۷

کمک ۹ میلیارد تومانی خیرین بابلسری به نیازمندان

کمک ۹ میلیارد تومانی خیرین بابلسری به نیازمندان

خیرین بابلسری از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۹ میلیارد تومان به نیازمندان این شهرستان کمک کرده اند.

به گزارش کاسپین24| محمد طلوعی رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسرگفت: خیرین این شهرستان از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۹ میلیارد تومان به نیازمندان منطقه کمک نقدی و غیرنقدی کرده اند.

او با بیان اینکه مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری پس از وقوع سیل درسال ۹۷، شروع به کار کرد، افزود: در این سال ۲۸ واحد ساختمانی آسیب دیده ناشی از سیل در شهرستان با کمکی معادل ۷۴۰ میلیون تومان بازسازی شد.

طلوعی گفت: مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر پارسال متعهد شد که ۱۶ واحد منزل مسکونی را برای نیازمندان بسازد که ۸ واحد در همان سال ساخته و تحویل شد. در سال ۹۹ نیز تاکنون ۴ واحد مسکونی رشد فیزیکی ۷۰ درصدی داشته و ۴ واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر گفت: پس از شیوع ویروس کرونا در پارسال، تعداد ۵۴۵ هزار و ۲۱۰ عدد ماسک، ۳ هزار و ۱۱۶ عدد گان، ۱۹ هزار و ۷۱۰ عدد دستگاه دستکش، ۸۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده و ۱۱ هزار و ۹۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال توزیع شد.

طلوعی مردم و رسانه‌ها را دو عنصر بسیار تاثیرگذار در طرح مواسات مومنانه برشمرد و افزود: در مرحله دوم رزمایش مواسات کمک مومنانه، همزمان با دهه اول محرم، ۶۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند شهرستان توزیع می‌شود.

رییس مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر پرداخت وام‌های کم بهره برای ایجاد اشتغال و کمک به خانواده‌های نیازمند، کمک‌های بلاعوض، تهیه جهیزیه عروسی، کمک به بیماران خاص و صعب العلاج، پرداخت هزینه جشن تکلیف و خرید هدایا را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج شهرستان بابلسر اعلام کرد

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان