۱۱:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۱
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

کمک 3/5 میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان برای مقابله با کرونا

کمک 3/5 میلیارد تومانی واحدهای تولیدی استان برای مقابله با کرونا

سید مصطفی موسوی گفت:واحدهای تولیدی به کمک بخش درمان در بیمارستانهای استان شتافتند و در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی، به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان کمک کردند.

به گزارش کاسپین۲۴| سید مصطفی موسوی با اشاره به اینکه از روزهای سخت شیوع کرونا، واحد های تولیدی در کنار بخش درمان بودند اظهار داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی که نیاز به تولیدشان در بخش بهداشت و درمان وجود داشت فعالیت واحد را چند برابر کردند تا با تولیدات محلولهای ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بتوانند نیازهای جامعه را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: در اولین گام نیازسنجی جامعه و ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی، واحدهایی که امکان تولید تجهیزات پزشکی، محلول ضدعفونی و شوینده و ماسک را داشتند شناسایی و با همآهنگی دستگاه‌های اجرایی، بستر برای تولید این محصولات و تغییر خط تولید فراهم شد و این واحدها توانستند در کمترین زمان، این تغییرات را اعمال و واحدهای صنعتی خود را برای تأمین بخشی از نیازهای جامعه، فعال کنند.

موسوی ادامه داد: واحدهای تولیدی در کنار تغییر خط تولید و تولید محصولات مورد نیاز جامعه، به کمک بخش درمان در بیمارستانهای استان شتافتند و در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی، به دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان‌های استان کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی نیز همانند گروه‌های جهادی برای سلامت مردم دست به کار شدند و با در نظر گرفتن اهمیت موضوع، با حضور خود در عرصه مقابله با ویروس کرونا به صحنه آمدند تا بار دیگر به روحیه جهادی و فرهنگ والای ایرانی-بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند.

منبع:ایلنا