۱۷:۰۵ ۱۴۰۱/۱۲/۲

کناره گیری تیم قند کاترین آمل از لیگ برتر فوتسال کشور

کناره گیری تیم قند کاترین آمل از لیگ برتر فوتسال کشور

تیم فوتسال قند کاترین آمل به صورت رسمی از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور کناره گیری کرد.

به گزارش کاسپین24 | علی امینی گفت: به اهداف و برنامه‌هایی که باشگاه قندکاترین امسال در لیگ برتر فوتسال داشت، محقق نشد وبه همین خاطر به طور رسمی تیمداری خود در لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام کردیم.

وی به جزئیات اهداف و برنامه‌های باشگاه قندکاترین برای لیگ برترفوتسال مردان باشگاه‌های کشور اشاره‌ای نکرد.

مالک و مدیرعامل قند کاترین آمل با اشاره به اینکه این تیم با فراز و نشیب‌هایی که در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور داشت، توانست به رتبه تک رقمی درجدول رده بندی مسابقات برسد، ارزشمند دانست و درعین حال از مردم مازندران به خصوص شهرستان آمل برای تامین نکردن خواسته‌های آنها پوزش می‌خواهیم و از افرادی که دراین مسیر به باشگاه قندکاترین کمک کردند، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه قندکاترین آمل درحالی دوم اسفندماه کناره گیری این تیم ازحضور در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که همه فعالیت‌های مربوط به این باشگاه درسال ۱۴۰۱ تاسیس شده بود.

مسئولان این باشگاه حدود ۲۰ اردیبهشت امسال با خرید مجوز تیم راگا تهران و انتقال آن به آمل، و در گام نخست با حضور حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران و جذب چند بازیکن لیگ برتری و دسته یکی و حضور " رضا کرد" به عنوان سرمربی و حضور چند مربی جوان مازندرانی، تمرینات پیش فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را شروع کرد.

حضور باشگاه قند کاترین آمل، که نخستین تجربه این شهرستان در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بوده، موجی از شادی و نشاط را درمیان علاقمندان این رشته ورزشی ایجاد کرده بود و حتی به باور برخی فوتسالیست‌ها بعد از سقوط تیم شهروند ساری، این قندکاترین می‌تواند مکمل مناسبی درکنار تیم زندی بتن کلارشت برای فوتسال مازندران درلیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشند.

کاترینی‌ها هرچند با "رضا کرد" تجربه تلخی درشروع فصل با کسب نتایج دور از انتظار مقابل حریفان داشتند و خیلی زود صندلی این تیم را به "جواد اصغری مقدم" ملی پوش سابق و سرمربی مازندرانی سپرد.

اصغری مقدم با جذب بازیکن جدید و خروج چند بازیکن از این تیم ، در نهایت لیگ را با کسب رتبه نهم درجمع چهارده تیم حاضر و حفظ سهمیه این تیم، لیگ برتر رابه پایان رساند.

غروب زودهنگام قندکاترین آمل از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، با تصمیم احساسی مالک این باشگاه، شیرینی ۱۰ ماه حضوراین تیم در دل‌های هواداران و خوشحالی فوتسالیست‌ها وعلاقمندان به این رشته ورزشی درشهرستان آمل ومازندران، به یک باره رو به تلخی گرایید.

با کناره گیری تیم قندکاترین آمل از ادامه حضور درلیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور، تیم زندی بتن کلاردشت، تنها نماینده مازندران در فصل آینده که چهارمین سال حضور این تیم درلیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور است، خواهد بود.


منبع : ایسنا