۱۸:۴۸ ۱۴۰۱/۶/۱۹
معاون سیاسی استاندار مازندران در شورای آموزش و پرورش مطرح کرد :

کودکان را در مقابل تهاجمات فرهنگی توانمند کنید

کودکان را در مقابل تهاجمات فرهنگی توانمند کنید

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت : جامعه دانش آموزش مازندران هم به واسطه گردشگری، ورود خرده فرهنگ ها، فضای مجازی و مسائل دیگر مورد آماج حملات قرار گرفته و از گذشته پر اقتخار خود فاصله گرفته است.

به گزارش کاسپین24 | روح الله سلگی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران افزود: با برنامه های جهادی هم در حوزه زیرساختی و هم در بخش های هدایت تحصیلی و تربیتی خواهیم توانست نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت و وارد جامعه کنیم.

وی تصریح کرد: برای این منظور همکاری والدین برای جلوگیری و خنثی سازی آسیب ها و برنامه های دشمنان ضروری م است ،انجمن اولیا و مربیان به این بخش ورود جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: با وجود مجاهدت ها و پیروزی های مختلف در حوزه های نظامی و امنیتی امروز متاسفانه در حوزه جنگ نرم دچار مشکلات عدیده شده ایم.

معاون استاندار مازندران افزود: امروز کانون محوری مبارزه همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند ،مدارس است و سربازان خط مقدم جنگ نرم کودکان و دانش آموزانی هستند که دشمنان سرمایه گذاری گسترده ای برای از راه بدر کردن آنان انجام داده اند و از این ادعا نیز ابایی ندارند.

سلگی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش باید اتاق فکر این نهاد و شورای سیاست گذاری باشد تا نسل جدید در مسیر انقلاب قرار گرفته و در جریان گذشته پر افتخار این نظام قرار بگیرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: به طور حتم جامعه دانش آموزش مازندران هم به واسطه گردشگری، ورود خرده فرهنگ ها، فضای مجازی و مسائل دیگر مورد آماج حملات قرار گرفته و از گذشته پر اقتخار خود فاصله گرفته است.

طبق آمار اداره کل آموزش و پرورش مازندران پیش بینی شده است که حدود ۵۳۵هزار نفر در سال تحصیلی امسال در مدارس استان ثبت نام کنند.


منبع : ایرنا