۲۰:۲۵ ۱۴۰۱/۸/۲۸

گیل دخت، یک سریال عاشقانه ی تاریخی

گیل دخت، یک سریال عاشقانه ی تاریخی

بازیگر سریال «گیل دخت» گفت: در هر کشوری وقتی شرایط جامعه به هر دلیلی ملتهب باشد و در این التهاب جوانان حضور داشته باشند، هر تولیدی شبیه تیغ دو لبه خواهد بود؛ بنابراین ساخت سریال یا مثبت و نجات‌دهنده است یا منجر به بازخورد‌های منفی می‌شود. 

به گزارش کاسپین24 | میترا رفیع، بازیگر سریال «بی همگان» در گفت‌وگو با برنامه «سینماچی» رادیو جوان درباره بازخورد‌های این سریال باتوجه به شرایط جامعه گفت: در هر کشوری وقتی شرایط جامعه به هر دلیلی ملتهب باشد و در این التهاب جوانان حضور داشته باشند، هر تولیدی شبیه تیغ دو لبه خواهد بود؛ بنابراین ساخت سریال یا مثبت و نجات‌دهنده است یا منجر به بازخورد‌های منفی می‌شود.

بازیگر سریال «بی همگان» با بیان اینکه بازخورد‌های مردم بیش از انتظارم بود، توضیح داد: خداروشکر داستان و شخصیت الناز توانست توجه مردم را جلب کند. از آنجایی که فضای اجتماعی ملتهب است و فضای مجازی در دسترس نیست، انتظاری به بازخورد‌های مردم نداشتم. اما بازخورد‌های خوبی را دریافت کردم.

رفیع درباره کار جدید در حال پخشش با سریال «گیل دخت» گفت: سریال ۶۰ قسمتی «گیل دخت» روایت عاشقانه‌ای از دوران تاریخ است که دوران قاجار را به تصویر می‌کشد و در شمال ایران تهیه شده است. این سریال به بررسی دوران قاجار و عشقی است که در آن زمان اتفاق می‌افتد، می‌پردازد. پخش سریال هم پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ است که از شبکه یک، آی‌فیلم و تماشا پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه «گیل دخت» در ژانر تاریخی ساخته شده، افزود: برای مقایسه این سریال با «بی همگان» با دو ژانر، قصه‌گویی و پرداخت متفاوت رو‌به‌رو هستیم که دو شیوه بازیگری متفاوت می‌خواهد.

در خلاصه این سریال آمده است: «گیل دخت» حکایت «گلنار» و «اسماعیل» است که در میان هیاهو و مهلکه قجری تار و پود دلشان با مهر و محبت هم بافته می‌شود.


منبع : باشگاه خبرنگاران