۱۴:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱

یکهزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند مازندران توزیع شد

یکهزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند مازندران توزیع شد

در ادامه اجرای طرح مواسات و همدلی و رزمایش کمک مومنانه، یکهزار بسته کمک معیشتی بین خانوده‌های نیازمند مازندران توزیع شد.

به گزارش کاسپین24 | رییس کمیته ملی حمایت‌های اجتماعی مازندران وابسته به بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، روز پنجشنبه در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه، این بسته‌های حمایتی را شامل اقلام غذایی، مواد شوینده و بهداشتی و ماسک به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال ذکرکرد و گفت: کمیته حمایت اجتماعی مرکز هماهنگی مشارکت‌های مردمی با محوریت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، نسبت به برگزاری این رزمایش اقدام کرده است.

سیدآرش حسین‌نژاد اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه در قالب تهیه اقلام غذایی به منظور حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط زندگی همچنان تداوم خواهد داشت و بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌های علاوه بر استفاد از ظرفیت خیران، از مشارکت‌های مردمی نیز در این بخش استفاده خواهد کرد.

وی گفت: کمیته ملی حمایت‌های اجتماعی مرکز هماهنگی مشارکت‌های مردمی با محوریت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، علاوه بر مشارکت در اجرای رزمایش کمک مومنانه، در بحث تامین جهیزیه و پرداخت کمک هزینه درمان خانواده‌های نیازمند مازندران نیز فعالیت دارد.

وی توضیح داد که در همین راستا، یکهزار سری کمک جهیزیه و ۲۰ هزار سبد کمک معیشتی در سالجاری با همت کمیته ملی حمایت‌های اجتماعی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر مازندران تهیه و توزیع شد.

رییس کمیته ملی حمایت‌های اجتماعی مازندران گفت که همچنین در این مدت نسبت به پرداخت کمک هزینه درمان به ۵۰۰ خانواده نیازمند و آسیب پذیر مازندران اقدام شده است.

 حسین‌نژاد با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها برای نخستین بار در سال ۸۰ در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و در سال ۸۶ با مجوز وزارت کشور ثبت ملی شد، گفت که این بنیاد در سال ۹۷ ثبت بین‌المللی شد و در حال حاضر دارای ۷۰۰ نمایندگی در کشور است که از این تعداد ۴۰ نمایندگی در ۲۲ شهرستان مازندران و دیگر بخش‌ها و شهرهای تابع این استان مشغول فعالیت هستند.

بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار مازندران هم‌اکنون بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند و آسیب‌پذیر را زیر پوشش دارد و در طول سال خدمات مختلفی حمایتی به آنان ارائه می‌دهد.



منبع: ایرنا