۱۶:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۲۱
مسئول بسیج سازندگی مازندران:

۱۸۰۰ سری جهیزیه بین نیازمندان در مازندران توزیع شد

۱۸۰۰ سری جهیزیه بین نیازمندان در مازندران توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی مازندران از تهیه و توزیع هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه و لوازم زندگی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان در استان خبر داد.

به گزارش کاسپین24 | سرهنگ محمدمهدی اقبال پور با بیان اینکه در حوزه خدمت رسانی نهضت کمک مومنانه تاکنون بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان با همکاری گروه‌های جهادی در استان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: این کمک‌ها برای تأمین جهیزیه و لوازم زندگی، بسته معیشتی و بهداشتی، البسه، پوشاک، لوازم التحریر، تبلت، موبایل، ماسک، لباس بیمارستانی و غیره هزینه شده است.

وی از تهیه هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه و لوازم زندگی، ۸۵۰ هزار بسته معیشتی، ۳۸۲ هزار بسته بهداشتی، ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار عدد ماسک و لباس بیمارستانی در استان خبر داد و گفت: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دست البسه، پوشاک، لوازم التحریر و غیره نیز توزیع شده است.

سرهنگ اقبال پور یادآور شد: ۲۳ هزار گروه جهادی با ظرفیت یک میلیون و ۹۸۰ هزار نفر روز در اجرای طرح‌ها کمک و همکاری کردند.

مسئول بسیج سازندگی مازندران به طرح‌های محرومیت زدایی در حوزه بحران اشاره و اضافه کرد: ۲۰۰ فعالیت شامل برف روبی مناطق صعب العبور، رانش برداری، تعریض وبازگشایی جاده‌ها، بکارگیری ماشین آلات مهندسی، احداث دیوار حفاظتی رودخانه‌ها، مرمت سردهنه های کشاورزی، تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی و غیره اجرا شده است.



منبع: مهر