۱۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۹

۲ کشتی گیر مازندرانی در فینال رقابت‌های اوکراین

۲ کشتی گیر مازندرانی در فینال رقابت‌های اوکراین

سجاد عباس پور و محمدصادق فیروزپور به فینال رقابت‌های جام بین المللی کشتی اوکراین راه یافتند.

کاسپین24 | روز نخست مسابقات پنج وزن اول رقابت‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، دیروز در شهر کی یف برگزار شد که در پایان رقابت‌های مقدماتی سجاد عباس پور در وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی و محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور دارنده مدال برنز جوانان جهان در سال ۲۰۱۹ پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرایشاک بوخورس از الجزایر را شکست داد.

او در دور سوم مقابل اشرف آشیروف از آذربایجان با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فیروز پور در این مرحله مقابل کاسوم کاسوموف از اوکراین با نتیجه ۳ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

فیروزپور در این مرحله مقابل مراد کورماگومدوف کشتی گیر روسی الاصل از مجارستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

او امشب در دیدار فینال به مصاف سنور دمیرتاش دارنده مدال نقره جهان و برنز المپیک از ترکیه می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور دارنده مدال نقره نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۸ در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۱۴ بر ۴ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

حریف وی در دیدار فینال نوگزاری تسورتسومیا قهرمان جهان از گرجستان است.



منبع: باشگاه خبرنگاران