۱۴:۱۵ ۱۴۰۰/۶/۲۰
معاون اجرایی سپاه کربلا:

۳۰۰۰ سرباز مازندرانی دوره های مهارت آموزی را سپری کردند

۳۰۰۰ سرباز مازندرانی دوره های مهارت آموزی را سپری کردند

معاون اجرایی سپاه کربلا با اشاره به راه اندازی قرارگاه مهارت آموزی سربازان سپاه گفت:سه هزار سرباز وظیفه دوره های مهارت آموزی اشتغال را طی کردند.

به گزارش کاسپین24| سرهنگ سید علی مهاجر پیش ازظهر شنبه در نشست هم‌افزایی و تخصصی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان سپاه کربلا افزود: سربازان که از قشر جوانان جامعه ما هستند و به عنوان امانت مدتی نزد ما می‌مانند باید با تدابیر لازم مهارت‌آموزی‌ها را جزو تکلیف نیروهای مسلح محسوب می‌شود با کسب تجربه این فرصت مناسب را یاد بگیرند.

وی اظهار داشت: در حوزه مهارت‌آموزی با هفت مجموعه که شامل شش اداره کل و یک کارگروه پیگیری می‌شود زیرا باور ما بر این است تا کار به‌صورت عملی و میدانی انجام شود.

وی ادامه داد: طی ۱۰ روز کلاس‌های مهارت‌آموزی با برنامه‌ریزی درست و بدون دغدغه برای سربازان اجرا خواهد شد و در این دوره‌ها سربازان با ظرفیت‌های موجود در استان مازندران آشنا و از نگاه به کار که از دغدغه‌های کشور ما است؛ باخبر شده و پیرامون رو می‌شناسند تا در آینده در عرصه‌های کاری از تمامی منابع و ظرفیت‌های موجود مازندران برای اشتغال بهره ببرند.

سرهنگ مهاجر گفت: در دوره‌های مهارت‌آموزی کارآفرینان امین مازندران با صداقت شیوه کار خود را معرفی و مهارت‌آموز را کار خود آشنا می‌کنند و در حال حاضر سه هزار همکار وظیفه ما دوره مهارت‌آموزی را طی کردند.

معاون اجرایی سپاه کربلا تصریح کرد: براساس آمار موجود کارگروه اشتغال امسال این مورد در دستور کار قرار گرفته و تکلیف آن شد تا سربازانی که فارغ از سربازی می‌شوند منتج به گرفتن تسهیلات و خدماتی برای ایجاد شغل پایدار شود و در این بخش ۲۸۲ نفر از ۲۰ شهرستان استان مازندران در ۴۰ رشته مهارتی آموزش می‌بینند و برای دریافت تسهیلات اقدام می‌شود.


منبع: مهر