۱۱:۱۷ ۱۴۰۲/۳/۴
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

۳۰ درصد مدال‌های ورزشی و علمی به جوانان مازندرانی تعلق دارد

۳۰ درصد مدال‌های ورزشی و علمی به جوانان مازندرانی تعلق دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره نقش محوری جوانان در پیشرفت اساسی در روند توسعه این استان گفت: ۳۰ درصد مدال های ورزشی و علمی به جوانان مازندران تعلق دارد.

به گزارش کاسپین24 | روح الله سلگی در جشنواره جوان موثر مازنی در فریدونکنار افزود:روزی جوانان ما با فتح خرمشهرها سبب فخر و عزت ایرانیان میشدنداما امروز با فتح قله های علمی و ورزشی افتخار آفرینی می کنند.

وی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان علیه جوانان کشورمان ادامه داد: دشمن با تغییر تاکتیک از فتح سرزمین و خرمشهرها به فتح قلوب جوانان و تغییر ذائقه فکری و فرهنگی آنان روی آورد که بلطف خدا و هوشیاری جوانان این سرزمین در این نبرد هم ناکام خواهد ماند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر توانایی و تعهد ستودنی جوانان این استان در عرصه های مختلف یادآور شد: جوانان دیار علویان در همه حوزه های علمی، فرهنگی و اقتصادی میدرخشند.

سلگی اظهار کرد:جوانان شایسته مازندرانی ۳۰ درصد مدال های میادین ورزشی، علمی و اقتصادی کشور را از آن خود می کنند که بیانگر خلاقیت و توانمندی آنان است.

وی با اشاره به کسب اولین مدال طلای المپیک کشور توسط جهان پهلوان حبیبی از دیار مازندران افزود: اُنس جوانان با ورزش پهلوانی تصادفی نیست و ریشه در فرهنگ تاریخی وشیعی دارد.

وی خدمت به ورزش مازندران را خدمت به ورزش کشور دانست وافزود: دیار علویان مملو از استعدادهای خلاق و پویا در عرصه های مختلف بویژه ورزش است که باید کشف و معرفی شوند.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ خانواده با ترویج ازدواج آسان افزود: دستورالعمل نحوه اقدام در زمینه ازدواج آسان به فرمانداران استان ابلاغ شده است.

‌وی اظهار کرد:با هدف ترویج ازدواج و حمایت از طرح جوانی جمعیت همه ظرفیتهای اداری مثل تالارها و ...‌. بصورت رایگان در اختیار زوج های جوان قرار خواهد گرفت.

وی در این ارتباط خاطر نشان کرد: طی سال گدشته سیصد و شصت میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به زوج های مازندرانی پرداخت شده است.


منبع : ایرنا